Først meg selv, og sååå MEG SELV!

 

Eg lo HØYT i går da eg åpnet en pakke som kom i posten, det ramlet ut en haug med Vibbediller, ja eg fløyt over halve skrivebordet liksom….*Humrer* Tror eg kjenner flere som kunne hatt det gøy
med en haug av “Mini Me” *skratter*. Føler du deg truffet? *ler*

For et par uker siden kom eg over Sticker App og ble sittende å leke og fristelsen ble alt for stor! Dette måtte eg jo teste! Mens eg holdt på tenkte eg at dette er en sånn type bestilling som aldri kommer frem til postkassa, og hvis den kommer så er det bare noe “dritt” – Om du skjønner? Men vettu? Kvaliteten på disse klistermerkene var meeget bra! Ikkje noe tynne lefser som ikkje tåler noe, men skikkelig gode!

 

 

 

 

Et klister måler 5 cm X 4 cm (Dette velger du selv). Du kan velge blant flere størrelser og former, eller gå for ferdige klistermerker. Du vet? Man får det ikkje mer gøy enn hva man lager seg – Eg er definitivt i den kategorien! Så ja, nå er det søren meg ikkje godt å vite hvor Vibbedille popper opp!!

 

 

 

 

Var tidlig opp i dag også eg! FØR 08:00!! Kom inn i stua og der møtte eg en “vegg” tåka var så tett at nabohuset var borte! LITT irriterende for tåke er fuktighet, og fuktigheten hindrer Ali fra å male terrassen….Må ha et par 3 “tørkedager” før det er lurt å svinge penselen…Alltid herlig når terrassen er ferdig, det blir så lyst og fint + at da først kommer behovet for å stikke noen turer til gartneriet….Stor fare for skytteltrafikk ja…

Planer for dagen er å først få i hus ukas handel. Muligens eg må sveipe ei fille litt rundt her i stua, må huske å ta med glass/metall søpla i dag, vanne inneplanter og sååå må eg ta meg en dusj….Tja, da er det jo bare å komme i gang på Hobbyrommet etter hvert. Har litt sånn småplukk på perlefronten som skal gjøres ferdig og neste helg er planen å innta kjøkkenet med ballonger og gips! Da blir det grising, men det er skikkelig kjekt!

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg