Fortsatt like Flott! -Strikkeoppskrift

Designet av Pam Powers Knits

 

Vettu ka?? Denne halsen her syns eg er akkurat like flott som da eg strikket den….helt tilbake i 2011!! Off, det er søren meg lenge siden.…Da eg bladde frem min egen inne på Ravelry var det også veldig tydelig hvor bra dagens mobiler er – Derfor legger eg ikkje med mine egne bilder *ler* Absolutt noe du kan strikke
i dag uten å føle deg “ut av tiden

 

 

 

Designet av Pam Powers Knits

 

Den er litt mer enn bare en hals, den tar seg flott ut inn i en jakke. Husker den var enkel og kjapp å strikke – Litt sånn halvtjukt garn. Husker garnet eg strikket den i var et resultatet av en GigaMiss i den forstand at eg betalte en formue pga misforståelser og at eg “Glemte” det var toll og greier på garn fra det store utland…Shit, det garnet ble dyrt, og ja, det var dyrt i utgangspunktet også – Men halsen min ble da rålekker – Takk og pris!
Merino og Angora blir da aldri feil 😀

 

COWBOY COWL
Bildene over
En størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Før eg la meg i natt perlet eg ei Ildflue! Jepp, det var det eg gjorde! Har den nye perleboka til Anja Takacs, vanvittig mye flott i den, men eg falt for ildfluene så det blir definitivt flere av de! De kan få sverme rundt ute på murveggen til våren og sommer tenker eg. Litt usikker på om eg kommer til å perle så mye mer jul? Har liksom mer enn nok, det måtte kun vært om eg skal bytte ut noe av pyntet ute, rullere litt på en måte. Hvis ikkje må eg begynne å pynte både nedover og oppover trappene….Trooor ikkje det blir aktuelt! Har der i mot funnet noen “Moderne” nisser så eg muligens vil bytte litt på ved inngangen, må sjekke de ut en gang til –
Trooor de er ganske høye ser du, men flotte!

Egentlig var jo planen i dag å sprette og digge til Gresskarene mine, men eg trenger flere glass…Så ja…enten må eg bestille eller ta en tur på Ikea…Fikk ferdig Eplesirupen i går kwell, jepp…Den ble skikkelig god!! Egentlig ganske spennende siden den kan brukes til mye – Kommer tilbake til den 🙂 En kjapp tur på badet nå
og så får eg se om det blir flere Ildfluer eller lange nisser i dag 🙂

 

 

HA EN STRÅLENDE
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg