Fredag og Fargefest!

Reklame | Rito Hobby

 

Endelig, takket været en veldig snill Postansatt så fikk eg pakken min i kwell! Eg hadde ikkje fått hentekoden, men gikk likevel inn på posten og spurte om han kunne kikke etter den 🙂 Jau jau, der var den gitt!

Ååå en fargeeksplosjon var det som veltet ut av pakken fra RITO HOBBY! Bursdagsfesten og gode tilbud fortsetter over hele linja ennå. Selve bursdagen er 15 januar, men tilbudene varer ut helga JuHuuu

Alle isoporkulene skal bli noe GØY, snart, om litt….FØR påske!
Du trenger ei fjær eller 49!

 

 

Fremover nå blir det mye av det som var i denne eska fremover:

 

Anemone garnet fra Infinity Hearts skal blir en genser er tanken, en litt sånn baggy avslappende en – Ja det tror eg blir digg! Eg valgte meg fargenummer 12 og garnet er det neeesten 50% på – Et kupp altså!
Dette er garnet som passer nå til våren og sommeren 😀

 

 

 

 

Jaja så har eg fått i hus litt Polyester da, men bare VENT å se hva eg skal lage! Vet du kommer til å bli forelsket 🙂 Gode tilbud også på PETUNIA, gardér deg litt til noen påskeprosjekt 🙂 Kommer tilbake med hva!

Fortsettelse følger…

 

 

 

 

Ble spurt om eg hadde lyst å prøve meg på den store strikkemølla fra Prym, eg har den lille som eg strikke
I-Cord på – Helt genialt!
Så ja, eg gleder meg til å teste ut denne digre! Ja, den er virkelig stor og eg har en laaang og fargerik plan! MoHaaa I anledning dette prosjektet fikk eg også med 1 kg fyllvatt!

 

Til slutt og i bunn av eska var det en del kilo med perler, alttid greit med både påfyll og utvidelse hva engår farger. Eg har alle de ordinære fargene, men nå fikk eg de extra fargene som “Fluor”fargene og de transparente 🙂
ALT av det du trenger fra HAMA finner du HER INNE!

 

 

Dette er hyllene før påfyll og utvidelse:

 

 

 

Ok, etter:

 

 

Da ble det fullt gitt! Ser for meg masse fargerike sommerperlerier her ja!
På tide å få opp litt nye perlerier ute 🙂

 

Nå har eg mekket meg ei lita strikkekurv for kwellen og skal kaste meg ut på “isen” med nytt garn og spennende prosjekt! Ser ut for at eg MÅÅÅ på Sparkjøp i morgen…trenger i grunnen hvitt bomullsgarn, merkelig,
men det har eg ikkje i hyllene mine hehe

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det går fort å bli kvitt perlene når man først setter igang med prosjektene. 🙂 Blir artig å se det ferdige resultatet. 🙂

Siste innlegg