Frittgående Høne Kaos

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Dagen i dag ble en lørdag etter min smak, eg fikk jaggu gjort mye med disse hønene mine og nå kan eg “se” at de kommer til å stemme over ens med skissene eg tegnet tidligere! Nemlig ikkje alltid at det skjer... Det siste året har det jo blitt en del perling, ja mer enn strikking. Nesten sånn at eg har fått dårlig samvittighet når eg holder på med det ene og omvendt, men NÅ har eg jo funnet en fin måte å kombinere begge deler på 🙂 Helt toppers!

 

 

 

 

I morges strikket eg ferdig den 3 høna, alle 3 gikk de rett i vaskemaskinen! Det er jo det verste, men hekkan dette gikk strålende!! 40 gr, en dæsj Milo, og på med kortprogrammet (40 min) – ALDRI før har noe eg har tovet blitt perfekt på første forsøk! Utrolig fint tovet, det er stivt, men samtidig mykt og fint – Ikkje hardt 🙂 Dette skal eg absolutt gjøre mer av og Snowdrop må eg nok for alltid ha litt av på garnrommet ♥

 

 

 

 

Tror eg har funnet en fin blanding av perler og garn, ja litt sånn på en humoristisk måte 🙂 Siden det nå er eg kwell har eg jo tenkt å sette meg her i go`stolen og da blir det strikking. Har tegnet noe tilbehør som kanskje kan bli bra til/på hønene. Så ja, i morgen skal det bare perles litt til før eg svinger limpistolen og får de montert 🙂 Har notert alt eg gjør, har tatt bilder av det meste, så det kommer nok ei oppskrift og fremgangsmåte etter hvert +
mønster på det som er perlet 🙂

Men nå er det “Hver gang vi møtes” og eg må finne noen
passende strikkepinner før eg setter i gang!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Venter i spenning på å se de ” nyklekkede” kyllingene. 🐥 må prøve å tove med Milo engang.. har alltid brukt grønnsåpe. 🐔

Siste innlegg