Fy søøøren for noen sokker!! -Strikkeoppskrift

Designet av Kate Davies Designs

 

Altså! Noen sokker bare slår pusten ut av deg, og disse er denne type sokker! Oh My så lekre de er, nydelig mønster og en rålekker detalje som ei latvisk flette – den berømte prikken over I`en ♥ Selv om eg ikkje alltid liker alt som Kate Davies designer så er ALT nesten perfekt utført! Men disse sokkene….
det klirrer skikkelig i strømpepinnene det må eg si ♥

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Bare….SEEE!

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

For noen fargekomboer! ♥
Strikkefastheten er 24 m og 32 row så finn deg et passende sokkergarn og bare nyt dagen sier eg!
Hvorfor ikkje liksom, det er lørdag og snart jul!

 

BIELDY
Bildene over
Justerbar fotlengde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag og eg har tenkt å bake! Var litt irritert når eg sto opp for eg tenkte at eg kom meg ikkje i gang med den bakinga, men sååå sjekket eg bildeloggen min fra i fjor! Den 5.desember i fjor laget eg Mandelflarn og det var sort nr 1! Ahaaa da er det bedre stilt i år for eg har jo både Fruktflesk og BeatlesStenger i boks! Så nååå føler eg meg litt bedre! Lurer litt på om eg skal lage peppernøtter i dag? Klarer ikkje helt å bestemme meg for nå fikk eg jo også lyst å lage Mandelflarn! Oh My, men det er snadder! Kan i samme slengen også bekrefte at Cola Flesket som ble laget i går heller ikkje i dag smaker Cola, ikkje et snev en gang, MEN det flesket som eg tok i hjerteformene ble helt perfekte (uten smak da altså, men fine å se på)

Tja, eg tror bare eg manner meg opp og forflytter meg ut på kjøkkenet, tar med meg høytaler og fyrer opp litt julemusikk så blir det nok baking ut over dagen skal du se. Om så er så popper det nok opp på
Snapchat om du vil bli med på kjøkkenet (vibbedille).

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg