~ G I V E A W A Y ~

 

Eg lovet i dag at eg skulle hoste opp en Give Away pga av alt maset mitt, men nå er det bare 2 dager igjen så er det slutt på gnålet 🙂 Satt å skrev på en lapp i dag og prøvde å få til et skilt med mobilnummeret mitt for å ha på bordet, men ble liksom ikkje helt fornøyd. PLING og eg perlet det i steden for! Har man en perle“utstilling” så er jo dette det smarteste etter min mening!? Grubleriene nå er hvordan, og på hva eg evn skal montere dette? Ja, det skal ligge på bordet og tenkte først å bare legge bokstavene og tall rett på duken, men TENK om noen endrer et tall eller snur om på 2…? Ikkje sant! *ler* Blir mange barnehender der på lørdag hehe Må nok tenke litt mer på dette. Vil bare si en ting om nummeret, i 1996 kjøpt me oss en felles mobil, det var vår aller første. En virkelig tjukk og tung sak, dette er med andre ord et gammelt nummer; 26 år. Etter ei stund så bare overførte eg dette nummeret til min første egen mobil, gøy når det er blitt så gammel – Er en greie liksom 🙂
Har fått spørsmål og eg vil selge det!?!?! No No No!

Anyway, eg syns “skilt”løsningen min ble ganske så stilig, så får me se hva det endelige resultatet blir. Skal en tur på Europris å kjøpe et par bokser til i morgen, kanskje eg finner noe der som eg kan montere det på? Hmm *Noterer det på lista*. Kan jo forøvrig fortelle at eg har nok en gang sittet å perlet noen brett og bare må ha et par til i morgen…Snakk om å få blod på tann, blir vel egentlig ikkje helt ferdig før eg står der i teltet på lørdag….
Men da er det også slutt på maset MoHaaa

Men ok, la oss komme oss til Give Away`n!

 

 

 

 

Trengte ikkje rote så mye i hyllene før eg fant noen deilige go`biter! O`la la! Eg eeelsker dette garnet, derfor er det så lett å gi bort! Rart muligens, men det er jo extra gøy å gi bort noe man virkelig liker? Nå begynner det jo å bli noen år siden, men Ravello til Isabell Kraemer forlater nok aldri min hjernebark og eg har mang en gang bestilt garn til enda en, men ikkje fått på pinnen. Min Ravello som eg strikket i 2014 veier KUN 173 gr i str M/L,
så med 200 gr….

 

 

 

 

Holst Supersoft har du nok til en genser!! DEN er så lett at du kjenner ikkje at du har den på deg….N Y T E L S E som en sommergenser og herlig som mellomlag når det virkelig er kaldt, eg lover 🙂 Fargene eg har plukket ut er:Tundra, Silver Grey, Bleached White og Mouflon ♥ Det eg elsker mest med Supersoft er alle fargene + at det er så mange nyanser. Du kan ikkje strikke Ravello med disse nøstene om du vil ha den riktig fordi det går mer enn ett nøste av hovedfargen, du kan i tilfelle kjøpe deg et par til, eller du kan gå for striper all the way. Uansett hva du strikker så blir det nydelig, barneklær kanskje? Det er helt perfekt!

Ok, for å bli med på denne give away`n trenger du kun legge igjen en kommentar under dette innlegget. Kommentarer på facebook blir ikkje tatt med, bare så det er sagt. Fortell meg gjerne hva du kunne tenkt deg å strikke med disse deilige nøstene. Siden eg nå er litt opptatt frem t.o.m lørdag, ja du vet; Tananger DageneÅ ja, har eg fortalt det altså? Ok, men eg er litt opptatt altså. Da passer det supert å ta en trekning på søndag, søndag er en fin dag….Muligens eg ligger dønn vadder som et slips, men en vinner skal eg klare å trekke 🙂

 

Trekning SØNDAG 12.JUNI
(Del gjerne innlegget med de du syns burde prøve Supersoft)

 

 

 

 

Eg trenger så absolutt et par bokser til, syns det er trygt å pakke i slike. Skal innom posten å hente et par pakker
i morgen (Eller, i dag om du akkurat har stått opp), bla 13 KILO poser…..Ikkje sant….Tenker det kan være greit å putte alle pinnene i poser for å frakte de slik at eg heller kan stable bøttene…Planen er å pakke i bilen på fredag sånn at det bare er å stå opp på lørdag uten  tenke så mye 🙂 Må jo komme meg ned før kl 9!! Jadda jadda…

Tja, mye mulig det er smart om eg kommer meg i seng nå, dagen i morgen blir nok også lang.
Får jo bare håpe at det ikkje popper opp noen flere ideér nå…

 

 

 

NATTINATTI
(God morgen)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

65 kommentarer
    1. Flott garn, som jeg meget gjerne vinner 😊 Hva jeg hent skal strikke av det? Nei si det du…ideen dukket nok opp når gevinsten ligget i postkassa mi 😅

    2. Nydelig garn som jeg ville strikket en lekker sommerjakke av.
      Håper det går fint på Tanangerdagene og at salget går strålende 🙂

    3. Nydelige farger 🙂 har aldri strikket med garnet før men tror jeg ville ha strikket meg en jakke, noe lignende en sorbet cardigan. For det har jeg veldig lyst på og disse fargene hadde vært supre til en slik. Lykke til på marked 🙂

    4. Elsker Holstgarnet 😍 jeg tror jeg ville strikket noe til barnebarnet av dette, stripegenser eller jakke 🥰
      Lykke til på lørdag 🤞

    5. Spennende garn!Er ikke så bevandret i garnverdenen.Kjøper stort sett garn fra distriktet her og mye “billig garn”,blir mye fint av d😉.
      Du har lagt ned mye arbeid og laget såååå mye fint til Tananger dagene.Hvis ikke du blir utsolgt så skjønner jeg ingenting!!
      Kos deg i helga 😊

    6. Nydelig garn, som jeg kan strikke en fin genser av hvis jeg vinner. Det har jeg lyst å strikke av dette garnet.😎

    7. Hei. Det garnet har jeg aldri prøvd, fargene var NYDELIGE. 😍Det der tror jeg måtte blitt en genser til noen jeg kjenner🧶🌼🌞. Lykke til med salget i helga. 🌼Du har laget så mye fint. 🙂

    8. Falt for fagene! Ville nok blitt en sommer genser til meg selv hvis nøstene kommer min vei 😊🧶🧶🧶🧶

    9. Aldri prøvd det garnet men skulle alltid klart å trylle frem noe. Ønsker deg lykke til på lørdag og håper du får ett bra salg av de fone produktene dine

    10. Tar mer enn gjerne imot dette nydelige garnet 🤩
      Lykke til på Tanangerdagene! ☺️

    11. Heia 😊

      Så flotte ting du har laget😊 Strikket Ravelloen i 2014 jeg også etter å ha sett din. Det var mitt første møte med Holst supersoft, men ikke det siste. Har faktisk en på pinnene nå. Begynner å bli tomt i lageret så x fingrene for at det havner noe i posten …

      Lykke til med salget på lørdag. Gleder meg til referat 😊 goe helg når den tid kommer.

    12. Har aldri strikket i det garnet så det vil jeg veldig gjerne vinne 🙂
      Bli isåfall en genser til meg selv 🙂

    13. Holder på med en jakke i akkurat dette garnet – etter inspirasjon fra bloggen din. Så herlig garn å strikke med! Kunne gjerne ønske meg flere nøster, og lage en barnegenser.

    14. Har beundret det garnet ofte, ville strikket en genser til min datter om jeg vant. Xtra fine farger til henne. Masse lykke til med alt det flotte du skal selge, du er kreativ til tusen!

    15. Har aldri strikket noe i Holst supersoft,kunne godt tenke meg å prøve det.Skal bli ‘filletante’på sensommeren,så en dress og lue til vinteren hadde vært fint å strikke til den lille som kommer.

    16. Hei.
      Jeg vant slikt garn en gang før men jeg har ikke fått begynt på det. 🐱 Kunne godt tenkt meg og vinne mer pga da vet jeg hva jeg skulle strikket 🙂.
      Men så heldig er jeg vel ikke.
      Får ikke gjort så mye etter at jeg har operert høyere tommel. Den ble stivet av, men det skal vel gå det også. Ha en fin dag.❤️

    17. Har alltid hatt lyst til å prøve det garnet, men har ikke kommet så langt ennu.Ville nok strikket ensommer genser til meg selv for en gangs skyld.

    18. Å, så fine fargar! 🔷 Har ikkje strikka i dette garnet, så må nok klemme litt på det, før eg bestemmer kva eg vil strikke…

    19. Åh, det var farger right up my alley! 🤩 Jeg ville nok strikket en genser av noe slag, og mistenker jeg har noe garn et sted etter et havarert prosjekt for mange år siden som kunne passet sammen med dette om jeg ville trengt mer.

      Kos deg på lørdag!

    20. Den perla vipsgreia er rett og slett godt komme på, måtte jo bli sånn. Genialt. Om du har en billedramme liggende ram greia inn. La den stå på bordet eller heng opp om mulig. Jeg har det med å ramme inn alt mulig og umulig. Som f.eks biter av Berlinmuren som “jeg var med å reiv” en gang i tia. Kjøpte ei ramme på ei eller annen billigkjede, limte steinane på 😉

    21. Har aldri strikket noe i det garnet, men kanskje det må bli et stort sjal? Vet ikke, men kanskje kjenne litt på garnet først. Masse lykke til med salget i helga! Blir spennende å høre hvordan det gikk 😍

    22. Holst-garnet er heilt supert! Har strikka masse av det garnet og ein ny genser på pinnane blir nok neste prosjekt!

    23. Har ikke fått prøvd Holstgarnet, så eg tror at eg ville strikket ett sjal 😊🌸

    24. Oi, fine farger og spennende garn, – som er nytt for meg, – aldri prøvd før. Tror jeg ville heklet eller strikket et sjal til meg og min datter😍
      Perfekt å slenge rundt seg🌞
      Ha en fin dag videre, – du er så god som lar leserne dine vinne ulike garntyper. Er litt pysete i innkjøp av garn, satser litt for mye på det gamle, trygge, istedet for å prøve nytt🙈🙄😅🌞

    25. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg strikket en genser til meg selv. Fine farger 🙂

    26. Har så lyst til å prøve ut dette garnet så hadde jeg vunnet hadde jeg lagd matchende klær til ungene. Dvs jeg hadde nok måtte kjøpe inn mer garn så det ble like bukser óg, det skal helst matche sier barna her XD

    27. Å ja kunne vert topp å vinne. Har ikkje prøvd dette garnet men høres bra ut. Vil nok måtte få noen til å strikke en stripe genser til meg då hendene mine ikkje køarer strikking lenger.. 😃

    28. Lykke til på marked. 😊 Håper du kommer hjem med nesten ingen produkter 😊

      Med de nøstene hadde jeg nok strikker luer og små ting til meg selv. 😊

    29. Dette garnet har jeg lenge hatt lyst å prøve 😊 Du har alltid snakket så varmt om det. Det hadde nok blitt en genser til meg selv, det var så fine farger 🤩

    30. Et nydelig garn som er helt nytt for meg. Blir jeg den heldige vinneren så vil jeg strikke meg et sommerplagg 🥢🧶
      Så mye fint du har laget. Dongerijakken var kjempesøt 🌸 Lykke til med salget 😊

    31. Lykke til med salget!

      Har ikke prøvd det garnet før, men oppskriften på Ravello har jeg 😅

    32. Veit ikke helt end ka æ villa strikka men kanskje en lett sommertopp

    33. Har oppskrift på Ravello, men ingen nøster Holst supersoft (ennå) Planene var jo å kjøpe det i Danmark, men den turen har blitt utsatt flere ganger og så ble grensene stengt. Mulig jeg vinner garnet og kan strikke en i striper. Eller håpe vi kommer oss over i sommer og få kjøpt et herlig utvalg farger. Har jo mer enn nok garn for de neste 100 årene og da gjør det jo ikke noe om det kommer noen flere nøster inn i hus.
      Ønsker deg lykke til med salget.
      Mvh. Liv

    34. Viss eg er heldig og vinn garn, så kan det tenkjast at eg strikkar ein Ravello. Har brukt samme type garn til genser tidlegare, deilig og lett plagg🙂

    35. Jeg har ikke prøvd garnet. Tenker jeg må kjenne på det før jeg bestemmer meg for hva det kan bli til. Men vinne, det vet jeg at jeg vil! Lykke til på Tananger-dagene.

    36. Elsker Holst supersoft. Det jeg har strikket av dette garnet blir utslitt hos meg.
      Ha ei fin helg.

    37. Lykke til i morgen! Hva jeg vil strikke, jo det må bli en ny Ravello, den gamle er faktisk utslitt 😅 og det var nydelige farger du har der👍

    38. Nydelig garn. Krysser fingre. Lykke til på lørdag, håper det blir en flott dag for deg.

    39. Nydelig garn, som ville blitt en nydelig fluffy genser til min datter…eller meg? ❤️

    40. Så artig å følge med på alle forberedelser til, og selve salgsdagen på stand. Imponerende alt du kommer på å lage💡. Skjønner godt at der var mye folk på standen din, farger tiltrekker😊

      Prøver lykken på give away’en denne gangen også🤭.
      Har vært heldig og vunnet slikt garn tidligere🧚🏼‍♀️.
      🍀Vinner jeg denne gangen, blir det å ferdigstille genseren jeg har starta på🤹🏼‍♀️🤹🏼‍♀️🤹🏼‍♀️(mange baller; les UFOer i lufta).

      Tone🌼

    41. Jeg så nettopp en flott topp i bomull som ville vært super til jentebarnebarna mine. Jeg elsker dette garnet og ville regnet om og brukt dette garnet til det. Nydelige farger 👏🥰

    42. Av Holst garn ville jeg ha strikket et stort trekantsjal med riller. Det blir lette og passe varme sjal

    43. Åhhhh 🤩
      Har alltid ønsket å strikke noe i Holst garn. Har aldri sett det “live”, men alt ditt skryt av dette garnet gjennom mange år får det til å klø i strikkepinnene 😂
      Usikker på hva jeg ville strikket med disse, men garantert noe til meg selv for det er utenntvil “mine” farger 🤩
      Gratulerer med bra salg igår, og ha en fin søndag 🌞

    44. Jeg ville nok strikket en genser til meg selv🙈 selv om noen sikkert ville mene at jeg har nok strikke klær fra før av 😀

Siste innlegg