GENIALT og Helt GRATIS!

Designet av Sybil R

 

Eg vet eg har mange med meg når det kommer ting fingerhansker! Fingrer…Hele 10 stk må man jo strikke,
ja heldigvis får eg si – Alternativet er jo ikkje kjekt for å si det sånn, men det virker som er ork likevel! Vel, da var jo disse hanskene helt GENIALE spør du meg!? Eller? JAAA! Ikkje sant! Her er det bare å strikket litt forkorta rekker hist og pist så blir det fingrer av det til slutt! MAGI!! Woop Woop! Ja eg fikk ganske så lyst å prøve meg,
og hvis garnet i tillegg er gøyalt så blir det jo digg!

 

 

Designet av Sybil R

 

Eg syns disse ser rimelig kjappe ut? Helt overkommelige er de garantert! 🙂

 

ALL FINGERS AND THUMBS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Sybil R

 

Måtte bare slenge med litt hjerter! Kan brukes til ALT! Eg så jo for meg å strikke noen av disse,
sy på ei snor(I-Cord?) og bare knyte de fast på strikkeveska 🙂

 

HERZCHEN
3 Størrelser

 

 

* * * *

 

Nei nei, eg har ikkje strikket ennå….! Sitter BARE å surrer og gjør intet fornuftig! Nå er det straks mat og da stiger kanskje energien litt slik at eg orker å zappe litt og kanskje finner en serie…Skal sveipe litt rundt inne på NrK NettTv for eg så at det lå en del bra der. Ute har været virkelig tatt seg opp! Dib og eg var nettopp en kjapp tur på Joker og det intet fornøyelig med det! Eg har dempet lyset i stua og tent masse lys så det ble riktig så koselig! Satser på at eg holder ut til leggetid, når enn det måtte blir *humrer*. Måler er før kl 00:00

 

 

LAG DEG EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg