Gir opp bloggingen…

Alex elsket mobiler og data…sånn er det bare…så da blir det ikkje noe blogging på ei stund, det er bare å innrette seg 🙂 Han er bare noe av det søteste og morsomste, savner litt det å ha en leken katt i hus,
Milo gidder nesten ikkje leke lenger….10 år gammel.

 

 

 

 

Nydelig ♥ Sååå skjønn, og det er helt tydelig at han har lyst å komme seg ut,
så snaaart blir det tur til dyredoktoren 🙂

 

Ok, som du skjønner så er eg hos Amira ennå, blir nok en stund til, men så er det hjem å innkvatere seg på Hobbyrommet. I morgen er jo planen å plante hos mor mi, me får sjå. Irriterer meg på været….sola skinner og det har jo meldt sol og sommer hele neste uke, helt til i dag…nå har de (meterologene…) ombestemt seg…det skal snu midt i uka og til neste helg kommer regnet….Så….jadda neida så

 

 

HA EN FIN SØNDAG
(Tastes senere)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Nå klikkbaita du noe så jævlig, ble skremt jeg, orker ikke at alle forsvinner.. rasshøla blir igjen.. ahh.. ikke tulle sånn Vibbe!!

      1. Jepp I did! Men alvorlig talt Bunny? Hadde du ikkje brillene på? Da hadde du jo skjønt det om du SÅ på bildet hahaha 🙂 Skal mer til enn dårlige statistikker for at eg legger ned 🙂 Koser meg eg 🙂

        1. Vet du, når jeg så på bildet så jeg bare katten, slik er det med meg og dyr. Den PC-en så jeg ikke før etter jeg hadde lest alt.. og nei, jeg hadde ikke brillene på, jeg har minus-syn, ergo ser jeg best uten briller når jeg leser blogg 😜

    2. Du har en vidunderlig positiv og kreativ blogg 😉 Litt synd, tenker jeg, at du tillater en kommentar, en forferdelig trist luguber omtale av en medblogger .

      1. Ja? Eg ser på den som en morsom kommentar, den var til meg, om noen føler seg støtt, vel…Da bør de kanskje gå i seg selv 🙂

Siste innlegg