Glad i søtt og trenger noen…..PUTER!?

Designet av The Petite Knitter

 

Aj Aj Aj!! Seee for deg en deilig sommerdag, du ligger å vaker i daybed`n ute på terrassen sammen med en gjeng donuts! Ikkje sant dette er de søteste putene du har sett?? De har jo t.o.m “kakestrø” på seg!?! Disse var lekre, men det spørs om eg ikkje hadde “spritet” litt med opp i fargevalgene om eg skulle hatt de her ute på terrassen 🙂

 

 

 

Designet av The Petite Knitter

 

De er strikket i Léttlopi….DET garnet hadde ikkje eg valgt fordi eg syns det klør, passer dårlig i daybed`n for å si det sånn. Eg hadde nok valgt et noen mykere og behageligere garn, men det er jo litt smak og behag 🙂 Uansett, mer kcal fattige donuts finner du ikkje, bare nevner det litt forsiktig her i forbifarten 🙂

 

ADOUGHRABLE
Bildene over

 

 

 

 

 

 

Da er eg vel mer eller mindre klar for påsken 🙂 “De sa det ble billigere når ungene flyttet ut…?” Hmm Nei, man får da slettes ikkje ett mindre barn å kjøpe påskeegg til når et barn flytter ut, nei nei, er ikkje så det funker…Man får ett EXTRA barn – Ja det “lærte” eg av Amira i går *humrer*. Hun hadde jo veldig lyst på påskeegg fra mamma`n sin, og siden eg ikkje bare kan gi til den ene må jo også Eirik få sitt eget egg, ja hvis ikkje så spiser nok han opp Amira sitt *ler meg halvt ihjel av de ungene*. Men, du som kjenner meg vet at eg elsker å digge til KOoOS så nå står eggene klar i gangen å venter på Påskebesøk…eller?
Hmm
kanskje de forventer besøk av påskeharen i tillegg også…!?

Anyway, denne dagen ble sååå mye mer kronglete enn planlagt! Kjapt fortalt: Eg var på apoteket før helgen for å hente Ormekur og Flåttmedisin til Milo, fikk beskjed at de ikkje hadde, men de hadde på Sola. Var på Sola i dag, ingen av de 2 apotekene hadde, dessuten var medisinene utgått…! Vel ja, da måtte eg heller kjøre til Dyrlegen å få ny resept! Vanlig prosedyre der er å ringe dagen før og hente resept dagen etter….etter litt om og men fikk eg resepten med meg i dag, fortalte at eg hadde kjørt på kryss og tvers pga av de medisinen og nå gadd eg ikkje mer. Alt gikk greit, kom hjem og fikk gitt Milo tabletten, han fikk den sammen med litt “snop” UTEN problem. Han har mark i magen og eg har sett han har vært litt plaget av dette. Nå ligger han helt rolig ved siden av meg å sover. Kan bli søvnig av tabletten sa de.

Ellers var eg innom Mega å kjøpte Grilla kylling og på Europris å kjøpte smågodt 🙂 Sååå kunne eg endelig komme meg på Rema og Kiwi for den vanlige handelen. Faktisk ikkje så mye me trengte, bare litt påfyll av diverse, som is f.eks haha Grønnsaker måtte me ha, det går mye grønnsaker altså! Til slutt var det opp til mor mi, digget til deilig middag til henne: Nygrilla kylling med salat og potetsalat ♥ Da ble hun glad, kan være godt med en Fjordland Fri dag inni mellom! Skal hente henne hjem her en dag i påske, må bare spikre planen med Amira og Eirik også først siden alle me kan ikkje være samlet samtidig siden begge de 2 jobber i Elkjøp med stort kundetrøkk – Blir mange kontakpunkt det og mor mi er over 80 og IKKJE ferdig vaksinert.

Så vel ja…Nå skal eg bare brette et stativ med håndklær og henge opp en maskin med sengetøy og DAAA er eg klar for å perle! Tirsdag etter påske kommer pakken med makramé garn så kanskje eg har fått ferdig Løva til da? Vel vel, ingenting er hast, men det skal blir gøy å knyte tau 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg