GLADE KJOLER – Strikkeoppskrifter

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Denne dama får alltid kjolene sine til å fremstå som GLADE, ja faktisk veldig sprudlende! Ikkje så mange trauste/tunge kjoler her nei. Her skal man leke og skjørtet skal kunne svinges om man ønsker det –
Har lyst på flere av hennes kreasjoner!

 

SUMMER BREEZE DRESS
Bildet over
Str fr a81 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Denne også, den henger fint, men det får litt av en “swong”
om man tar seg en svingom- Helt herlig!

 

RIBBY SWING DRESS
Str S/M og M/L

 

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Denne kan jo også fort bli en sommerkjole, i allefall om man tar hensyn til temperaturene. Søren ikkje alltid de er til å skryte av! Da er en kjole i alpakka, nærmere bestemt Alpaca Bouclé et alternativ som “lager” en deilig kjole! Mmmm myk blir den også ♥

 

SLOUCHY PULLOVER
Str S til XL

 

 

* * * *

 

 

 

 

Men men, det er ennå en stund til det blir sommer, selv om eg syns det var fin temp i går. Sto faktisk i t-shirt på mor mi sin terrasse og plukket ned julelysene. 8 gr og sol var ikkje så verst 😀 Her hjemme synger julefuglematen på siste vers, siden det har vært opphold et par dager tømte eg litt havregryn
og nøtter i et par av krukkene – Tidvis var det full fest!

Tro om den Eføyen som eg plantet i fjor vår overlever helt til det igjen kommer sommerblomster i denne krukka?

 

 

 

 

Det var søren meg ikkje så dumt å træ en lang blomsterpinne gjennom disse fuglekakene,
da sitter småttisene trygt og godt mens de koser seg 🙂

Sånn ellers begynner eg å bli utålmodig på pakken eg venter på….HÅPER den kommer før helga! *EgVilHaEtNyttHelgeProsjekt* – Det står at den er sendt, men i PostApp`n er den kun forhåndsmeldt for 4 dager siden…Jajo, det har skjedd før og plutselig bare popper det opp en hentekode! Venter i spenning og gleder meg stort! Dette blir garantert kjempegøy, samtidig som eg ser mitt snitt til å få “ryddet” litt i et par av garnhyllene! Woop Woop! Dagen i går gikk litt fra meg siden eg var hos mor mi nesten hele dagen, men i dag skal eg få pakket premien fra mandag og få den i lufta 🙂 Før eg sette dagen i gang må eg ha meg en dusj, har sovet nok i natt, men er likevel ganske trøtt!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg