REINSPIKKA LIDENSKAP!

Reklame | Du Store Alpakka, House Of Yarn

Bare sånn kjapt før eg forteller om de fantastiske sokkene: Har du eller noen du vet om prøv LightRoom fra eBay?? Er de bra? Det er ikkje bare bare å få perfekte bilder på hvit bakgrunn selv om man absolutt har den beste mobilen til akkurat det og eg har en stund fundert på om eg bare skal kjøpe meg noe slik! Fortell meg gjerne om dine erfaringer, eller hvilke annet eg evn burde ha prøvd 🙂

 

Sånn, da er eg tilbake hos sokkene! JuHuuu disse er bare så gøy å strikke selv om det egentlig i bunn og grunn er vanlige sokker. Det er til tider litt virrvarr med litt for mange tråder og ikkje minst tynne tråder, men må jo si at de ser ganske så bra ut!? Om en paljett muligens kan stikke litt i hælen er vel ikkje så bekymringsverdig når man kan kle sine føtter i bling! Eller hva??

 

 


Så sant det er mulig strikker eg ALLTID forsterket hæl! Ingen over og ingen ved siden! Men som vanlig liker eg å gjøre det litt vanskelig for meg selv og har valgt å strikke den med hele 4 tråder, vel å merke kun 2 og 2 om gangen annen hver bare fordi! Jo da, det er en grunn og det er at den selvfølgelig skal matche

 


…starten på herligheten 🙂 Serru? Alt har en plan MoHaaa Vel vel, det var ingen plan i starten, men plutselig så hadde eg en 🙂 Er ganske positivt overrasket over hvor blingete dette BLING Garnet er! Det KLITRER jo! Tror dette kommer til å falle i smak hos mottakeren av disse One of a kind sokkene. Det som i allefall er et must for meg når eg strikker sokker er at det er farger som gjør meg glad og det gjør absolutt disse fargene! De er sånn smashing sammen syns eg! Skikkelig herlige kontraster.

 


Selv om den på det nåværende tidspunks egentlig ser ut som et HundebeinFuturale vet eg at disse sokkene kommer til å bli helt perfekt, ganske enkelt sånn er det 🙂 Jepp! Vet i allefall at eg hadde fint brukt de, ja tom ute i offentligheta og da tror eg de blir skikkelig Glam når du sitter på ei hytte med snurredass *ler hjertelig* Gleder meg som en unge i desember til disse skal sendes avgårde 🙂

Eg vet at du garantert har strikket sokker i STERK før, men det har ikkje eg, derfor må eg bare få sagt at det er vel noen av det beste eg har kjent på beina!! Gjett om eg skal ha det til meg selv også!! Det som eg virkelig syns er gøy med dette garnet er at du også får de i en tynnere variant, HER (<—elsk på de melerte fargeren!) og et mye tjukkere en HER! Dvs du kan strikke treeege sokker eller raske sokker! Your Choice only ♥

Siden ganske mange har spurt meg om den snaisne Pinneholderen eg har på pinnene mine kan eg fortelle at eg har fått et par stk i gave faktisk! Skikkelig flotte og ikkje minst håndlaga er de! Du kan bestille deg en eller mange HER INNE 🙂 Kan jo gjerne advare om at det er UTROLIG mye flott og nyttig der inne 😉

 

 


Det er aldri for sent er det noe som heter og her sitter eg vettu, så vidt i gang med sesong 1 og stupforelsket!! Hvor eg har det fra at eg trodde det var om sånn planeter og andre atmosfærer aner eg ikkje, men heldigvis fant eg ut i går hvor feil eg tok! ÅÅåå nå er eg berga for eg har absolutt blitt avhengig av noe som i allefall varer en stund! Fant fort ut at dette er ikkje serien eg ser sammen med noen som ikkje gidder å se den, for her må eg følge med! ELSKER DET!

 

 


Ellers sånn til slutt en aldri så liten Melon Update! De 3 bakerste her er MiniMeloner og hekkan de er blitt kraftige og flotte og det er nok rett før eg svinger ei skikkelig bolle med salat haha Gleder meg til å smake!

 

Sitter i grunnen bare her å venter på Dib, putte i han middag og så er det tut og kjør. Me må ned å fylle bensin, en kjapp tur opp til mor mi med noe garn (Dama sitter uten strikketøy!) og så er det strake vegen til trening. Det blir nok Dib selv som kjører og det er jo som alltid litt ekstra spennende, men eg slapper mye mer av nå enn i starten.

 

Vel hjemme igjen er det på med ny kaffi, en liten oppfreshing på badet før eg bare angriper strikketøyet og swisher over til GOT og koser meg 🙂 Jepp, det blir min kwell, hva med deg? Hva strikker du på og hvilken serie følger du med på, ja hvis du har en serie nå om dagen 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN 
FORTSATT UFORGLEMMELIG DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei ganske gira Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Hei

      Spennende sokkeprosjekt 🙂 Fortsettelse følger håper jeg … Jeg kjøpte meg et lightroom som en liten julegave til meg selv. Merket som står på min er Puluz. Kommer som en flatpakket mappe, og det er 5 bakgrunner med- rød,hvit, svart, rød og blå. Fungerer fint til mitt bruk 🙂 T

      Du kan sjekke bilder på IG Madebysolis.

      1. Ser at noen av de du har sett på er 20 x 20 cm … Litt lite om en skal ta bilde av strømper luer etc. Jeg gikk for 40×40

    2. Hei 😉 Jeg har også sånn “lystelt”, men skulle ønske jeg hadde et litt større.
      Mitt er 40 x 40 cm, så det er jo OK til småplagg 😉

Siste innlegg