– God Morgen –

 

 

Jaggu tidlig ute i dag gitt! Har allerede vært i dusjen, noe som kun skjer ca hvert skuddår så tidlig på dagen! Krøllene var ute av kontroll så eg var nødt, skal jo på roadtrip i dag! Heeelt til Farsund, guuu av meg, der har eg mange barndomsminner! Flere år med camping på Lomsesanden i oppveksten, når været ble for ille rømte me inn til Farsund og fikk sove på loftet til gamletanten som me altså skal i begravelse til i dag. Alt i alt tror eg dette blir en fin dag, selv om grunnen er som den er...

Derfor har eg ikkje tid å sitte her i dag, me får ta det igjen senere! Men du? Eg la ut noen Forundringsposer
i går som du kan sjekke ut! *ler* Alltid gøy med litt koselig surprise! Eg har pakket med meg en bok i tilfellet eg trenger litt underholdning i bilen, man vet jo aldri 🙂
Har faktisk lest en del i den “Skadeskutt” til Fredrik Græsvik, veldig bra!!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg