GONE CRAZY!

 

Veldig klart og tydelig at eg gikk litt amokk i nyttårshelga! For en deilig pakke å få i posten, spesielt på en gørrtrist mandag haha Eg har en del år på nakken når det gjelder Personlig Almanakk, men siden korona inntok livene våre har de vært labert med avtaler kan du si…

Nå skal det seriøst bli andre bolle, ja t.o.m noen store noe!

 

 

 

 

Kjøpte meg like godt den nye A4 varianten og tenker å kombinere den til dagbok og avtaler, ja og masse lister! Hvem liker vel ikkje lister?? Valgte en Random pakke bakerst i boka og der er det mye gøy, bla en haug av lister.

Var i grunnen overrasket at bildet ble godkjent kvalitetsmessig på A4 varianten, har slitt med det tidligere at bildene ikkje blir godkjent, ikkje en gang på A5, men men nå er all gudd!

 

 

 

 

Baksiden, her snakkes me degosbok 🙂 Det er en ting å kjøpe seg en almanakk, men den der tilbehørsavdelingen de har nå er helt spinnvill! Det er farlig for meg, som du ser!

 

 

 

 

Tja, da er det bare å sette i gang å skrive,
veldig greit med tanke på gullfiskhukommelsen eg innehar…

Dette blir gøy!

 

 

 

 

Et bevis for gullfikshukommelse: Dette er den forrige boka eg fikk i hus, rett før korona kom….Da bestilte eg også en del tilbehør...fant det i helga da eg ryddet litt i ei skuff…Vel vel, kan jo ikkje ha for mye å dille med 🙂

Nei, dette er ikkje sponset, kjøpt og betalt for egen maskin bare så eg har nevnt det. MEN! Eg kan absolutt anbefale bøkene, spesielt om du liker å dille og drodle i hverdagen. Nå skal eg på kjøkkenet å svinge noen skiver i ovnen og etter det trekker eg en person som skal få litt garn i posten av meg 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Så herlig bok! Sånn må æ ha! 👍👏
      Sitter godt planta i go’stolen min og hekler,faktisk. Ble ferdig med Rallargenseren til barnebarnet i helga og venter på garnpakke som skal strikkes til 70 årsdag i mars 😊 Beveger mæ bare når æ må mate vedovnen resten av kvelden.😅 Kaldt i Trøndelag, – 20 gr.
      Ha en finfin kveld, det skal æ 😍

Siste innlegg