Gøyal Cardigan i Store Størrelser

Designet av shinysuperhero

 

Denne muligheten her må du ta tak i, spesielt om du vil prøve deg på Intarsia teknikken 😀 Det å strikke med intarsia teknikken er ikkje vanskelig, men det er klart; Jo flere farger og mønster jo mer dill vil det jo bli
(snakker av erfaring her altså). Jakken kan du strikke med mange farger, eller du kan også strikke den i 2. Fordelen med denne jakken er at den har rene og klare “linjer”, du skal kun forholde deg til en firkant om gangen, da spiller det ingen rolle hvor mange farger du bruker. Joda, jo flere farger jo flere nøster, men med så enkelt mønster så er nøstene intet problem – Eg lover! Du lager deg et system på nøstene som funker for deg. Dette kommer til å gå sååå fint! Lag smånøster og ikkje la hele nøster dingle med på strikketøyet 🙂

 

 

 

Designet av shinysuperhero

 

Jakken er strikket i tynt ullgarn (300 m pr 50 gr) så dette vil bli en delikat og deilig jakke 😀 Dessuten har den rause mål og uansett størrelse så kan du jo velge om du vil ha den oversized eller ei.

 

THE LAST CARDIGAN
Bildene over
Fra 96 cm til 173 cm i overvidde
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag blir det nok en litt lang dag, deilig dog, men lang 😀 Eg skal til frisøren min å fikse litt på kråkereiret på toppen! Litt usikker hva som skal gjøres, men eg håper på nye krøller 😀 Uansett så blir det nok klipping – Skal bli herlig for nå er håret mitt “stort” og eg må få ned volumet litt 🙂 Derfor må eg ganske snart bare komme meg på badet å shaine meg litt. Mye på gang denne uka, frisør i dag og tannlegen(!!!) i morgen! Siden eg har bursdag på fredag må eg klare å fikse handlinga før tannlegen, evn blir ferdig med noe, gå til tannlegen og gå på Kiwi
og Gartneriet etterpå. Vil tror at det skjer lite hos tannlegen i morgen og at det sikkert blir mest snakking 😀
Blir spennende!

Me tastes senere, sånn i kwellinga sikkert 😀

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg