Gøyal Gjenbruk

 

Finn frem litt jula og lag deg noe nytt 🙂 Dette er gamle kakebokser med julemotiver, et par strøk med maling
og de kan brukes til hva som helst. Det er ikkje alltid det skal så mye til før det blir en ny bokser. Enda et sted hvor eg kan samle på noe, har alltid noe som trenger ny oppbevaringsplass.

 

 

 

 

Andre side av boksene. Du trenger på ingen måte være en kunstner for å få til dette, tegn på med blyant og gå gå over med en holdbar tusj før du maler. Evn få de små til å tegne sine figurer på –
Kan bli riktig så fine bokser av det 🙂

 

 

 

 

Dette er min boks, de 2 eg malte var etter mor mi.
Mye mulig eg bare maler denne også, rosa kanskje?

 

 

 

 

Har omrokkert litt når eg rydda her om dagen, ble litt sommerlig i vinduet nå 🙂 Mye mulig det etter hvert dukker opp kaktuser her – Da må eg i tilfellet kjøpe fat til disse pottene.

Har vært en “travel” dag i dag! Eg har briljert på kjøkkenet! Sting sjokoladekake står til
avkjøling og sjokoladekremen skal ganske snart piskes og tas på kaka. Bolledeigen står til heving, blir snart uttrilling før de igjen skal stå 1 t til heving – Bursdagfeiring i morgen: Dib Hassan blir 21 på søndag ♥
Mellom øktene strikker eg og Ali skal straks i gang med andre halvpart av terrassen og da er den ferdig malt! SÅÅÅ digg, for da kan me organisere hvordan det blir i år 🙂

 

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg