Gratis Babytøfler for Nybegynnere

Designet av Isabel Avanzini

 

BabyBooties, de dukker opp fra tid til annen – Den ene søtere enn den andre! De er som regel lynkjappe å strikke, eg mener, det er jo ikkje store biten som skal til. Noen ganger velger designeren å enten skrive oppskriften på en komplisert(?) måten slik at de tar lengre tid enn ei voksen kofte, eller så er de der små lubbene sååå vanskelige likevel at man faktisk bare gir opp! MEN!! Disse her, ja de er for nybegynnere i følge designeren så her er det bare å kaste seg rundt og få de strikket 🙂 En ting eg HAR lært så lenge eg har strikket er at “ting” trenger ikkje være kombliserte for å blir flotte og lekre, eg tror egentlig det bare er for å selv bli interessant(?) Kanskje…

 

 

 

Designet av Isabel Avanzini

 

Eg har strikket mange forskjellige BabyBooties
og DETTE er absolutt mine favoritter!

 

SNOW BABY BOOTIES
Bildene over
Fra str Nyfødt til 6 mnd
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Da er det mandag igjen….kan bare starte forfra igjen da, ja med f.eks klevasken…hehe Blir nok en stappfull maskin av mine koseklære! Forrige uke når eg ryddet og vasket hele dagene heeele uka ble det brukt en del!
Eg stelte meg jo hver kveld, på med ny pysj og så ble det jo til at det var den brukte å jobbe i dagen etter på….
Blir klevask av sånt! Må bare få tatt det med en gang slik at det ikkje nok en gang hoper seg opp ute på vaskerommet! Vaskerommet ja, vet ikkje om eg orker tanke på å tømme det fullstendig!! Er så redd for at det ikkje skal bli ferdig før jul…Enn så lenge bare lukker eg døra! Får surfe litt på Finn ei stund etter ting og tang som kan brukes, stable det i garasjen og når alt er på plass kan me heller starte 🙂 Det funker greit enn så lenge, bare det er ryddig. Planen er å kjøpe innredning av noe slag for å få skapene, det trooor eg skal være hvitt, det må i allefall være helt glatt! Har i grunnen mange ønsker når det kommer til vaskerommet så får sjå hva eg finner 🙂

Ellers, uten om klevask tror eg at eg skal begynne å perle til JUL mens eg strikker på Rosa Sløyfe Jakka mi 🙂 Kan bli en bra dag av det!

 

 

LAG DEG EN
GOD MANDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg