Gratis Eggluer og 10 Heldige Vinnere!

Designet av Judith Seland Nilsen

 

Påskeferien er jo godt i gang og Langfredag er snart i boks og eg har koset meg masse – i eget selskap 🙂 Anyway, påskefrokost, det er jo en “ting”. Da pynter me jo gjerne bordet litt extra, ja åsså kler med opp egga!
Når ungene var små så malte me de bare, men ei strikka lue på egget er veldig koselig + man slipper maling
i plomma! Har du f.eks noe Finullrester så rekker du noen luer før du skal diske opp med pårskefrokost på søndag, det er i allefall da me pleier å ha det. Eg heklet en del luer for noen år siden,
men eg syns disse i Finull var sååå mye finere!!

 

PÅSKEPYNT – EGGLUER
Bildet over
Norsk og Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Helen Olsen

 

Ok, men det er tid for å trekke noen vinnere, hele 10 stk skal få oppskrifta på Denne Lekre Kjolen rett
i mailboksen sin! Så herlig, ikkje det? Har du garnet klart, eller? Uansett, det blir kos med denne på pinnen!
Masse kos!

 

Ok, de 10 heldig er:

Aud Reidun
Irene D
Henriette Sørensen
Hege Fjellstad
Jorunn Lindal
Gøril Undertun
Marit Øvregaard
Gry Moen
Mette
Solveig

 

GRATULERER alle sammen! Oppskriften får dere på den mailen som er registrert i kommentaren deres
(Det er kun eg som ser den da). Mailen kommer fra Helen Olsen, vært obs på at fremmed avsendere
fort kan havne i søppelposten 😉

 

 

 

Dette har eg holdt på med i dag – Perlerier vettu! Denne trenger selvfølgelig en klassisk partner, men om det blir
i kwell eller i morgen får eg se 🙂 Eg har t.o.m sovet!! Satte alarmen på 18, men våknet kl 19 –
Tydeligvis veldig trøtt, men nå er eg klar for kwellen og planen er ermstrikk 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei bittelitt søvnig Vibbedille 🙂

6 kommentarer
      1. Ikkje sant?? Bare vent til du får se den barske partneren <3 Så ja, eg er nok godt på vei inn i julemodus og eg GLEDER meg til å pynte i NOVEMBER!! Ho Ho Ho

    1. Tusen takk for gevinsten 😃, både til deg og designeren. Og du er rå på perling, er imponert 👍🏼. God Påske videre 🐣🌼🌸🐥💛

      1. Vær så godt og bare koselig! 🙂 Ja den der perlinga er eg VIRKELIG lykkelig for at kom i hus før pandemien var et faktum! Lite visste eg hvor viktig det skulle bli da eg Takket ja til samarbeidet! Dagene er mye enklere når man har noe “nytt” og spennende å holde på med 🙂 Skulle bare ønske eg kunne invitert til PerleKos <3 Men en dag skal eg gjøre det 🙂

Siste innlegg