Gratis Gris – Strikkeoppskrifter

Designet av Claire Garland

 

Nok en gang kommer Claire Garland med ny figur, eller figurer...2 Griser har hun designet siden sist og eg syns griser er alrighte dyr og disse er jo rimelig søte også ♥ Spesielt når man tar på de litt klær 🙂

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Bare se her…TØFLER!? Noen søtere på en snødekket søndag??

 

PIGLET DOLL
Bildene over
Ca 11 cm høy

 

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Hun bruker mye Dropsgarn til figurene sine og da spesielt Tynn Alpaca og KidSilk –
Et garn de fleste av oss enkelt kan få tak i.

 

PIGLET
Ca 18 cm X 11 cm
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Som sagt, en snødekket søndag og eg våknet med et brak og krasjlanding hehe Våknet av at det ringte på døra halv 9…En søndag morgen…Sto ikkje opp, men kikket ut av vinduet akkurat i det vedkomne gikk så eg fikk et glimt av han…Svære øreklokker m/antenner…Hmmm SHIT tenkte eg…BRØYTEBILEN!! Gikk inn i stua og så at det store monsteret av en brøytebil sto nede i gata som har blitt skummelt smal pga av all snøen…Før eg fikk melding visste eg inni meg hva som hadde skjedd….Ganske riktig….Brøytebilen hadde “tatt” bilen min….*Snufs* Hele høyre siden har betydelig skader så eg skal kontakte takstmann i morgen og så tar me det der i fra…Regner jo med at de rette folka vet hva og hvordan. Eg gikk bare ut å tok bilder og lar bilen stå til folk er på plass i morgen. Snakk om bråstart på dagen. Stakkars bilen min…

Samtidig melder Amira og de en tidligere ankomst enn eg tok høyde for så før alt annet som f.eks kaffi fikk eg satt bolledeigen og den står nå til heving – Snart på tide å trille boller, før frokost og før alt annet 🙂

 

 

 

HA EN FESTLIG MORSDAG OG FASTELAVEN

 

 

 

 

 

Eg har nå i det minste fått fjærene på plass!

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg