Gratis Juletøfler – Absolutt de søteste

Designet av passionatecraft2

 

Altså; Heeelloo! ♥ Sett noe så søtt!? Gi meg dem liksom i størrelse 39 takk! Nå er ikkje disse sååå store da, men det er jo lov å la seg inspirerer – Uten det, inspirasjon altså, så hadde vel det meste stått på stedet hvil…Kjedelig! Et par av disse i kalenderen 1.desember hadde jo vært noe 🙂

 

 

 

Designet av passionatecraft2

 

Noe eg ikkje skjønner når det f.eks gjelder tøfler er: Hvorfor ikkje strikke de i ull? Vitsen med tøfler er jo for å holde beina varme, ikkje det? I acryl blir jo beina bare klamme…? Vel vel, vil jo derfor absolutt anbefale deg å finne et godt ullgarn egnet for tøfler. Om pelsgarnet ikkje er ekte så får det så være, men eg har faktisk noen nøster med “ekte” pels, skikkelig pelsgarn i 100% Alpakka. Det er skikkelig herlig,
bare synd det gitt ut av produksjon…veldig trist!

 

AMELIA BOOTIES
Bildene over
4 størrelser
(Fra 6 mnd til 9 år)

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, tirsdag og eg skal til TANNLEGEN – faktisk helt frivillig skal eg dit! I dag er det kun avstøp til tannteknikker så det er i grunnen fort gjort, det er vel neste gang showet kan starte!! Oj Oj!! Kan ikkje si eg ser frem til det, men eg gleder meg til etterpå! I morgen er det øynene som skal sjekkes, og nå nettopp sendte eg nye timebestilling til legen, er det ikkje det ene så er det jammen meg den det andre. Kroppen er ikkje enig med meg for tiden og eg kan ikkje helt sette fingeren på det? Selv om eg har etterlyst det har eg ikkje fått tilbakemeldinger på alle prøvene eg tok sist. Så nei, inte vet jag inte.

Vel vel, eg tror bare eg svinger inn på Hobbyrommet ei stund nå før eg må ut. Prøve å roe ned litt og DET tenker eg å fortsette med når eg kommer hjem igjen også 🙂 Dagen blir nok fint det uansett,
det er jo trossalt litt sol ute 😀

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg