Gratis og Kjapp PåskeGenser

Reklame | Linde Garn/ House Of Yarn

Designet av Gørli Hole/ Line Garn/ House Of Yarn

 

Se her du! Her er det en virkelig Gla`Genser til Påska! Begynner du på den nå er den ferdig til du setter kursen mot hytta om det er dit du skal, ELLER, det kan være prosjektet du nettopp skal kose deg med på hytta –
Your Choice 🙂 Påskete genser kan det bli uansett.

Striper slår uanett aldri feil! Aldri strikket genser før sier du? Ok, da er dette genseren du debuterer med for enklere blir det neppe! Når me i tillegg snakker litt tjukke pinner og garn har du ikkje sjans for å blir lei en gang, dette går fort ser du 🙂

 

 

MABEL GENSER MED BREDE STRIPER
Bildet Over
Str fra 100 cm til 130 cm

 

 

 

 

Designet av Ane Kydland Thomassen/ Linde Garn/ House Of Yarn

 

Kanskje du er litt mer melert av deg? Ja da er din genser her 🙂

 

MELERT MABEL GENSER
Str fra 100 cm til 130 cm i overvidde

 

Det finnes oppskrift på 2 varianter til, du finner de HER og HER!

Garn som er bruk i alle disse deilige kosegenserene er LUN ULL + at det i den melerte er med en tråd av REN SW ULL  <—Her kan du snike deg inn å kikke på garnet, men du kan ikkje bestille derfor håper eg jo du kanskje har en Nille Butikk rett nede på Senteret slik som me har! Ahaa DEEE deilige garnhyllene!!! Anbefaler deg til å ta turen bare for å KoseKlappe litt  En ting bare MÅ eg snike inn her før noen kappe fingeren av meg haha Nei, eg liker ikkje garn med Acryl, det har eg hylt om mer enn èn gang, derfor kan eg ikkje egentlig si hva eg mener om LUN ULL uten om at det faktisk er deilig godt og mykt. Garanter supert til de som kanskje klør litt av ull –
Er sikker på at det glir godt på pinnene, men REN SW ULL, det er deilig og det liker eg super godt! YES; eg har strikket en lang jakke av det og kommer garantert til å strikke av det igjen 🙂

Skulle du likevel ønske å strikke i helt andre garn så kan eg nå i allefall ANBEFALE en tur innom HER Hos House Of Yarn for HEKKAN, det er et eldorado og Go`saker ♥ Trenger du nye strikkepinner? Eller, mer riktig: Har du lyst på nye strikkepinner?? Da får du 50% på alle ROYALE Strikkepinner nå! Passer supert opp i et Påskeegg,
bare nevner det i farta!

 

 


Kan jo nevne en annen ting: I natt, typ kl 2`ish tiden sendte eg inn en bestilling på garn, nå midt på dagen kom denne og eg kan jo bare GLEDE meg til i morgen!! Ååå hvis bare fargene eg har sikret meg er like smaching i RL som på skjermen blir det ei lykkens helg 🙂 Bedre enn dette blir det vel neppe!?!

Hva eg har gjort så langt i dag? Vel, egentlig nada nix ingenting for eg orker (gidder ikkje?) i dag! Gikk inn å reide opp Dib sin seng, satte opp vinduet og gikk på badet og tok på en kjole! Jadda, det er i tastende stund 17(!!!) grader ute og eg fant ingen T-Shirt!! Det er seriøst veldig varmt her i go`stolen og me må snart få opp de nye gardinene slik at sola holder seg ute!! Er ikkje mye djuice i de der Lamellene gitt!

Ali han sover ennå så det begynner å spøke for helgehandling i dag om han ikkje kommer sigende snart, er i grunnen litt gira på å få det gjort i dag! Ferdig med det liksom + eg trenger en Burn til kvelden haha Ja + eg er tom for Yoghurt…Litt Krise! Anyway, oj, der kommer jaggu meg Isbilen også! Endelig er det vær som matchet formålet til den bilen *ler hjertelig*. Jaja, eg får bare strikke videre å se om det blir litt liv i heimen snart,
kwellen blir nok bra uansett vil eg tro 🙂

 

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN DEILIG KWELL!

 

Straks HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg