GRATIS OG SKUMLE SOKKER

Reklame | Dette er IKKE reklame, men får det ikkje opp uten å merke det siden eg skriver om sponsing....

Designet av Valorie Wibbens

 

Årets skumleste dag i dag eller? Vet i grunnen ikkje hvor skummelt det kommer til å bli her, men eg har en fryktinngytende øking på gang om ikkje annet…gikk helt sjeis i går kwell og endte opp med alt for mange masker—> Revers så det sang! Nå gjelder det bare å roe “nervene” å innhente nytt mot 🙂 Men ja, det ER en skummel dag: Halloween så klart. Er muligens litt sent ute med disse spøkelsessokkene da, men vil jo si at små søte Ghost kan passe anytime! Strikk de, ta de på og skremt vettet av hvem du vil! Tenkte på en ting, hahaha hva med
å strikke selve spøkelsene med selvlysende garn?? *ler* Det kunne jo skapt noen morsomme situasjoner
alt etter som 🙂 Uansett, eg syns det var kjempesøte ♥

 

 

HAPPY HAUNTS SOCKS
Bildet over

 

 

* * * *

 

Hadde jo planer om å gjøre litt på denne Halloween, men bortsett fra å ha spredd litt pynt rundt i stua er lite blitt gjort! Eg kjøpte jo 3 store gresskar som me skulle skjære ut….vel, de står her ennå, akkurat like fine og hele som de var da eg kjøpte de! Problemet er jo at ungene er jo aldri hjemme samtidig + at de som regel kommer hjem så pass sent at det er bare å spise og stupe i seng. Så ja, da sitter eg her da og trooor faktisk eg bare lar de være hele 🙂 Dib har fri fra skolen i dag så kanskje han og eg kan få til noe? Hmm får se hvordan dagen blir. Uansett har eg jo helt glemt å kjøpe inn litt snopeting så gresskarene må uansett stå inne i dag haha!! Pynter eg på trappa så er jo det det samme som at noen vil dinge på i kwell og da er det dumt og ikkje ha noe å gi. Jaja, vel vel…har masse småesker med rosiner da….*ler*…Tvilsomt! For å si det sånn så ringer det små hekser på døra vår selv om eg skrur av utelyset, hmm, tja da kan det jo uansett være greit med ei eske rosiner 🙂

Nå nærmer deg seg styggfort NM og den nye NM Jakka er i hus! Skikkelig flott og dyr! Hmm da eg var ung *Kremt* mener eg å huske at f.eks NM utstyret ble i stor grad sponset (?). Husker i allefall me fikk ofte utdelt en del treningsklær og utstyr som skulle brukes i en viss periode for å “betale” tilbake for å si det sånn. Det å drive idrett er ikkje billig, på ingen måte. Greit at selve treningskontigenten ikkje er sååå høy, men alt annet som det forventes at man må ha koster peng så i løpet av 1 år blir det jo en god del. I tillegg kommer jo f.eks kompendier, reiser, graderinger, belter, konkurranseavgifter, kurs etc etc. Da eg drev med idrett husker eg at det var foreldrene mine bla som måtte ut på sponsorjakt, hver en nærbutikk og bedrift fikk spørsmål om å stille opp mot at de fikk logoen sin på ei jakke eller en bag…Føler ikkje det er helt sånn lenger? Husker også at me alltid var på jakt etter dugnadsprosjekt. Det var en periode me (altså eg og de andre på laget+foreldre) vasket hus som skulle selges et par kvelder i uka. Alle pengene kom oss alle til gode og ting me trengt ble betalt i et fellesskap. Vet jo at mange idrettslag i dag selger f.eks dopapir, kaker o.l, men me har ingenting sånn…

Uansett, gleder meg som en unge til neste helg! Det skal bli så gøy!
Nå skal eg brette håndklær og så er planen bare å strikke, rydde gjorde eg i går…
At det er rotet igjen i dag håper eg noen andre tar seg av! 🙂

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg