Gratis Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Karolina Adamczyk

 

Alt som er mine favoritter havner på et tidspunkt her på bloggen, så når sokker i tynt sokkegarn plutselig popper opp raker eg de med meg uansett. Disse var jo i den flotteste “gruppa” så det var en selvfølge! WOoOW så fine de er ♥ Dette er garantert et par som både byr på (muligens) en dråpe utfordring?
men shit så fine, eg elsker jo mye mønster 🙂

 

 

 

Designet av Karolina Adamczyk

 

Garnalternativ som popper opp er bla Fabel fra Drops så her får du i både pose og sekk: Deilig sokkegarn og nå er det jaggu meg superbillig også! Det er bare å slå til! SÅ mange fine farger, både UNI farger og flerfarget 🙂

 

POPINJAY SOCKS
Bildene over
Str fra Baby til Voksen 3XL
Gratis strikkeoppskrit

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sto opp med en søndagsfølelse i dag…! Rart det der, men deilig at det “bare” er torsdag da og ikkje dagen før ei ny uke haha Blir ei skikkelig lang helg kan du si. I dag er en tung som….en stein? Ali kokkelerte arabisk mat i går og da blir eg så svak, men akk eg koset meg med god mat. Han laget f.eks kafta, som er kjøttdeig blandet med tomat, løk og persille…dette pakker me inn i litt arabisk brød før man spiser det…on the side? Tabole…persillesalat med burgul…SÅ ja, me snakker ikkje bare noen luftbobler i magen som er helt normalt…Me snakker steinhard mage som ser ut som 7 mnd (minst) på vei…Men eg har intet utslag på gluten likevel. Eg koset meg i går ja, men i dag…? Vel, det går greit en gang i blandt, men eg skal ut å gå for å “bevege” systemet kan du si. Tenker en tur på Hellestø-Sele skal bli digg! Frisk sjøluft og vind i håret!

Ellers kan eg informere om at det råder KAOS på Hobbyrommet! Altså…opp på strikketøy og masse maling havnet eg atter en gang på “smykke”kjøret i går etter at ei spurte om eg hadde fine fotlenker…Jadda, snart sommer og en gammel slager går aldri av mote tydeligvis! Får fortsette med det når eg kommer hjem 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Den sokkeoppskriften trengte jeg nå😁 Kjenner godt til det å reagere på all slags mat, men av og til får det bare stå til, så tar man heller konsekvensen etterpå😊

Siste innlegg