GRATIS STRIKKEVOTTER – Stilige!!

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Har du nå litt garn på hylla har du muligheten til å strikke noen skikkelig stilige og kule votter! Dette blir flotte gaver om du skulle trenge noen extra fine! Ikke er det noe særlig vanskelig å strikke heller, men ja oppskriften er på engelsk...Dette er ikke et problem så lenge du kan plukke med deg denne lista med oversettelser 🙂 Litt tålmodighet første gang, og sååå går det på automatikk neste gang 🙂

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Eg har strikket noen votter som minner om disse, de kan eg også anbefale! Blir virkelig flotte! Den gang da strikket eg mine i Finull 🙂 Det garnet kan du også fint bruke på vottene over. I denne mørketiden er det viktigere enn ever å kose seg litt extra, om det innebærer noen ekstra strikketøy i sofakroken…so be it! *ler*

 

 

HERRINGBONE MITTENS
Bildene over
Str barn til voksen XL
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Nå er eg straks klar for å TA kwellen! Dib kom akkurat hjem fra jobb og eg satte et brett med kyllingnuggets
i ovnen og den beste salaten m/fetaost står klar i kjøleskapet! Etter på skal eg surfe litt rundt på nett etter litt godsaker til Julekosen som kommer her på bloggen i desember! Hver søndag vil du få muligheten til å stikke av med noe kjekt! Kjenner eg gleder meg til det! Men nå er eg ihjel sulten så me får skravles!
Husk nå å lagre vottene over her da!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. det var stilige votter ,nå strikket jeg et par pulsvanter denne uken ,Dansk oppskrift ,dei blei ikke helt som dei skulle men dei er brukandes for jeg slet med å forstå selv med oversetter ,så for min del må det være Norsk ,er desverre ikke god nok på å forstå andre språk når dett gjelder strikkeoppskrifter,og jeg har prøvd flere ganger

    2. Tusen takk du er så flink til å finne oppskrifter som jeg vil strikke . Gøy med slike votter som julegaver eller til samlingen min. Takk også for flotte maskemarkører❤️

Siste innlegg