GRATIS TØFLER – Skikkelig Tøffe

Designet av Wilma Westenberg

 

Eg vet det er en god stund til, men så vet eg også om de som er i full sving allerede….Dette må jo blir det flotteste tøflene under årets juletre vel!?? Vil tro de er lynkjappe å hekle med tanke på garntykkelsen?? 40 m pr 50 gram, eneste garnet eg kan tenke på da er ANDES fra DropsMå jo være et herlig garn å ha på beina?

 

 

 

Designet av Wilma Westenberg

 

Så lenge man syr på en slik såle er det jo ikkje problem med alpakka til tøfler 🙂 Det hekles med nål nr 6
og det blir nok fast og godt som det bør i tøfler som dette. Da eg strikket tepper i dette garnet
brukte eg nemlig pinnenummer 9 mm.

 

HUGG BOTTIES SHOES
Bildene over
Str 36-46
GRATIS Hekleoppskrifter

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag og det fine været har dratt videre, det er enn så lenge opphold, men nye snøbyger er rett rundt hjørnet – Eller ute i havet da! Har i grunnen planer om en strandtur i dag. Føler eg “brygger” på noe, men en luftetur hadde uansett gjort godt 🙂 Må ut uansett, trenger fersk gjær...Hørte rykter om dobbel bolledag i morgen?? Fastelaven og morsdag, liker best å bake med fersk gjær når eg først lager gjærbakst.

Tenker eg egentlig bare bør komme meg i gang sånn at eg kanskje klarer å være hjemme igjen
FØR snøen kommer? Er jo ikkje akkurat “silke”før ute hehe

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg