Gratis Tunika

Designet av Andrea Yetman

 

Ja eg elsker tunika! Ikkje bare er det behagelig å bruke, men for meg så skjuler det også akkurat det eg ikkje klarer å “trekke inn” *humrer*. Eg har flere tunika og så sant det passer er det en av de eg velger når eg kler meg 🙂
De fleste av de eg har kan brukes ved flere anledning, ja neste helt fra fest til å slenge i sofakroken, men denne her kunne eg brukt til veldig fint bruk 🙂 Ønsker du lengre ermer er det intet problem, tunika`n strikkes
Top/Down så du kan jo strikke alt så langt du vil.

 

 

Designet av Andrea Yetman

 

Denne er strikket i silkegarn så eg hadde nok muligens ikkje slengt i sofaen med den, men så lenge du overholder strikkefastheten bruker du den kvaliteten/garnet du ønsker 🙂 Selve mønsteret er den typen som eg anser som litt farlig, spesielt om det nærmer seg leggetid! Det er realtivt korte rapporter og de er absolutt avhengighetsskapene!! Det blir ikkje bare én omgang til, men her snakker med “Ååå bare én rapport til så MÅ eg legge meg”
Jepp, kjenner meg igjen!

 

 

GRACE SILK TEE
Bildene
Fra 99 cm til 140 cm i overvidde
V-Halsen er et stort +

 

 

 

* * * *

Ok, da var uka i gang gitt! Litt kaldt da eg sto opp så det var bare å få på seg alpakkasokkene og skjenke varm kaffi i koppen. Foreløpige punker på lista for dagen er klevask og kjøring/henting på trening + en kjapp tur innom Kiwi 🙂 Tja, helt overkommelig, men så gjenstår det å se hva som popper opp mellom slaga. Det er mer enn nok å ta tak i her hjemme…Me har prøøøøvd å selge 2 egentlig veldig fine bokhyller på Finn, men me har de jo fortsatt så nå er det på tide å demontere! Gidder ikkje ha de stående her lenger i påvente av at noen kanskje vil ha de en dag. Når de er borte blir det jo frigjort litt plass og jakten på et mer passende “møbel” kan starte 🙂 Aner egentlig ikkje hva me vil ha, men når alle bøkene står i esker i garasjen trengs det slettes ikkje 2 bokhyller. Ali sin plan i dag er å få den store gangen på stell, hva det kreves av meg finner eg nok ut når han setter i gang hehe Kjøkkenbenken ligger på kjøkkengulvet og den skal jo tørke opp 24 t før nesten strøk så ja, det gulvet vil nok være opptatt ei stund. Meeen, me nærmer oss en slutt nå! Ja eg kan se ende på det hele. Tekstiler som f.eks hvilke gardiner me skal ha, eller OM me skal ha gardiner, persienner, lift eller hva, ja det tar me når alt av pussestøv er støvsuget og når malerluktene har lagt seg. DET må eg bestemme i fred og ro og intet må være forhastet.
Det nærmer seg også at noen nye hvitevarer seiler inn dørene! *Det gledes*

 

 

 

LAG DEN EN FLOTT
MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg