GRATIS VOTTER

Designet av Traci Scott

 

Oppskrift på et par lekre votter er jo alltid kjekt å ha, gratis er den også 🙂 Strikkes i tynt ullgarn (ca 200 m/50 gr). Eg ville jo stort sett anbefalt Finull til votter, men siden disse kun er i en størrelse, voksen, kan de fort bli ganske store om du velger Finull. Da måtte det i såfall vært Jamieson&Smith som er det samme som Finull bare tynnere. Eller du kan strikke i de f.eks Røros lammeull, har strikket noen Selbuvotter i det, det er tynt da 🙂

 

 

Designet av Traci Scott

 

Når det er mindre enn 4 mnd igjen til jul er det heeelt innafor å seriøst gå inn for å lage/strikke julegaver,
selv i dagslys! Strikker du mange julegaver?

 

PRETTY PLEASE MITTENS
Bildene over
En størrelse: Voksen
Gratis Strikkeoppskrift

* * * *

 

 

 

Mandag og en sløv dag kjenner eg, tåke er det også. Jaggu var me heldig med været i går når me gikk ute på Orre 🙂 Må ut en tur i løpet av dagen, en tur på posten bla å sende avgårde en gjeng med Julemarkører 🙂
Fortsatt en del igjen om du trenger noen 🙂

Ellers blir det nok litt surring på Hobbyrommet og lade opp til fjelltur i morgen. Er noe tung i hodet i dag så muligens eg må ha meg en kwil hvis ikkje det forsvinner fort som fy! Først av alt må eg få i meg noe mat 🙂

 

 

 

HA EN FIN MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg