~ H A P P Y ~

Reklame | Rito Garn og Hobby

 

Happy or not, å male er gøy selv om eg bomma totalt på steinen over…Glemte selvfølge å lakke denne først og da blir den ikkje “perfekt”!! Nå den lakkes først jevnes den litt ru overflaten og det er enklere å male på den…slik blir altså resultatet om den ikkje lakkes; Rufsete kanter…*Eg får neller*

 

 

 

 

Heldigvis kom eg på den før eg svingte penselen på flere steiner. ALLE er nå lakket og det er en fryd å male! Som alltid bruker en Posca Tusjer og Acryl maling med tynn pensel. Hva kan man så bruke disse steinene til? Vel…er vel ingen grenser for hva du kan bruke den til? Legg den sporadisk i et steingjerde, i et bed, blomsterpotte….eller, du kan legge den på en varde nær deg *smiler* Neste gang du bestiger en topp f.eks…

litt pynt der oppe kan jo gi noen et smil eller alt slitet 🙂 

 

 

 

 

Eg har vært på farten i dag også eg, selv om planen var å holde seg i ro haha Amira trengte sjåfør da suset me rundt litt, avsluttet med å stelle litt på graven med nye blomster ♥ Tror mor mi hadde vært stolte av oss, ja altså søs og eg; Hver uke siden begravelsen har me vært med nye roser , akkurat som mor mi gjorde da hun levde –
Nye roser hver helg ♥

 

 

 

 

På vei hjem fra ToppTuren i går svingte eg innom Plantasjen…NÅ var det på tide å få i hus en ny Passjonsblomst! Ble litt skuffet for de hadde ikkje de store på stokk som eg alltid har kjøpt, kun disse på “ring”…Men, dama på plantasjen lovet at den ville klatre like godt som de andre, prismessig var jo denne betydelige billigere så nå gjenstår det å se om den leverer også!

Fikk med meg ei potte Løvemunn som søs hadde plantet frø på og de pottet eg over i stor potte i dag,
så får me sjå da om eg får de store. Nydelig blomst er det i så fall.

 

 

 

 

I dag ble det bakt potet til middag, eg fikset meg en søtpotet – Det er faktisk hakket bedre enn vanlig bakt potet. Fylte den med litt kjøttdeig, løk, mai og en dæsj Creme Fraiche og en neve spirer – Jammy!

Tenker eg bare skal fortsette å male litt eg, greit å tømme hodet for ideér mens det ennå koker litt.
Blir nok litt strikking også mens eg venter på tørkinga 🙂 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg