Hack It Sweater; Hvilken velger du? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Nina Ruth

 

Ååå enda en genser fra Nina Ruth som eg bare MÅ HA! Burde kanskje strikket ferdig Denne genseren som hun også har designet først…Sukk…I utgangspunktet er dette en helt vanlig raglangenser og Nina Ruth skriver:

Med Hack it Sweater kan du selv designe din helt unike genser ved å gjøre enkle endringer i grunnoppskriften.
Du vil få beskrevet ulike «hacks» som hjelper deg å finne akkurat det uttrykket du vil ha. Det kan være alt fra forskjellige garnalternativer til endringer i konstruksjonen av ermer og hals. Her er det bare fantasien
som setter grenser – the sky is the limit.
Sitat Nina Ruth

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Eg vil ha den akkurat som denne ⇑ Altså, en genser i Finull er aldri å forakte, og hvis den får en følgetråd med litt pusete garn? Ååå den blir nok helt toppers! Det “pusete” garnet er Alpakka Lin,
har aldri sett det før, men det hørtes herlig ut!

 

HACK IT SWEATER
Bildene over
5 Størrelser/ Fra 109 cm til 137 cm
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Å ja, til dere som måtte lure på hvordan formen er i dag? Overraskende BRA! Kjenner selvfølgelig at eg gikk tur i går – Kjenner det mest i armer og skuldre faktisk, men det var knall å gå med staver i den type terreng. Ikkje minst kunne eg jo sjekke hvor dyyyp myra var før eg hoppet ut i 🙂 Skal ut en liten tur i dag også, ikkje ut på tur,men ned på den nye kafeén Losen her i Tananger. Skal møte storesøs og venninnen til mor mi for en drøs 🙂 Blir nok koselig. I morgen der i mot er det ut på tur igjen fra Byhaugkafeén, fra nå av blir jo den turen bare barnemat hehe

Ellers er eg litt i limbo på Hobbyrommet….Hva skal eg styre med nå da? Har jo fått montert opp Våren, så what is next? I går kwell fant eg meg noen nye garnnøster og la opp, bare for å sette hjernen litt i sving…
Har lyst å lage noe nytt til påske, men vet ikkje helt hva ennå…Sukk

 

 

 

NYT DAGEN
OG KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg