HALLO!! -“ER DU I STAVANGER??”

Reklame | Floke Frisør Stavanger

Foto/Film: Floke

Ca MIDT i  av Stavanger finner du tidenes beste og herligste Frisør Salong, nemlige FLOKE FRISØR  Klubbgata 1 er adressen

Nå har du en herlig mulighet til å sjekke ut denne deilige og GRØNNE salongen uten så mye å betale ei krone! Bli med på Adventskalenderen og du kan vinne en GRATIS klipp og en Avocadokur med massasje! Ahaa den massasjen der altså, ja den er virkelig verdt en tur til byen selv om du må ta bussen!! Are You ready for a treat?? Da klikker du deg inn HER og blir med på denne helgas Adventskalender og en vinner trekkes førstkommende søndag!

 

Når du jakter på Salongen i Klubbgata er det bare å ha øya åpne for denne sykkelen! Du kom deg i mål! Da er det rett opp trappa og inn ei dør 🙂 Skal LOVE deg! Du vil få en frisørtime du sent vil glemme 🙂

 

Foto: Amira Ali Najem

Eg har nå gått hos Floke Frisør i 3 år og håret mitt har ALDRI vært sunnere og flottere enn det det er nå! Det hele har vært en skikkelig opptur og eg har ikkje kommet over noe negativt ved å velge Grønn Frisør!  Det er 100% allergi og miljøvennlige produkter og behandlinger og for meg personlig vil det si at eg får ALDRI migrene lengre av å gå til frisøren! Himmelsk rett og slett! Selv om eg både farger og striper håret mitt er det ikkje en snev av “stank” i luften som eg har opplevd når det må sterke kjemikalier til for å fikse håret slik eg vil! Hos Floke snakker me milde og ikkje minst behagelige dufter ♥ For ikkje å nevne en behagelig og rolig atmosfære! Her kan du virkelig la skuldrene senke seg og hva enn du måtte ha i hodet før du gikk inn i salongen, ja så ligger det igjen på trappa!

Ja du? Mangler du fortsatt en gave eller 2? Trenger du et forslag??
YES! Da kan du klikke deg INN HER HOS FLOKE, vettu?? Du kan kjøpe et Gavekort i Julegave på akkurat hvor mye du vil og den som får det kan bruke det enten på behandlinger eller noen av de fantastiske produktene som selges i salongen! Ahaa det er gaven sin det ser du 🙂 Got To Love It!

Eg vet i allefall det, at EG skal tilbake på nyåret og skal seriøst NYYYTE hvert øyeblikk! Kanskje me møtes der en gang? 🙂

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

NÅÅÅÅ ASS!!! Det er siste handledag for oss i dag og det skal bli så deilig å “stenge” døra senere haha Dvs at når alt av mat som me trenger er in the house så er det STOPP heeelt til me må handle litt arabisk til Nyttår 🙂

Aha eg GLEDER meg til alt er stablet inn inn i kjøkkenskapene for da er det på tide å vaske håret og ta meg en laaang dusj! I går vaska eg alle Julepysjene mine fra tidligere år så eg kan bare velge for så å parkere meg i Go`stolen og rett og slett bare ta Juleferie 🙂 Ho Ho Ho

Me får tastes litt senere!

 

 

HA EN DEILIG FREDAG!

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg