Hamburger


Snart 3 år siden eg spiste brød sist, og glutefri variant av hamburgerbrød syns eg ingenting om, da er det bedre å finne på noe helt annet – Etter min mening! I kveld var det på tide å teste litt…

 

 

 

Eg skar 4 “ringer” av en søtpotet, penslet de lett med Odelia, pepper og salt. Grillet de på varmluft, 200 gr i 30 min. Tok de ut og la de på en rist mens eg stekte burgere. Knadde 200 gr karbonadedeig sammen med pepper. Delt i 2, kladda til 2 gode burgere som eg stekte god, la på litt cheddarost i sluttfasen.

 

 

Danderte så 2 skiver med søtpotet på tallerken, la på 1 ss med mager cottagecheese på hver først, så burger, sennep/ketchup, løk og tomat + noen ringer jalapeños. Avsluttet med nok en skive søtpotet. Hadde i tillegg grillet noen små mini poteter som fungerte som “chips”. Hadde masse hjertesalat on the side! Ahaa dette smakte himmelsk godt. Alle de 583 kcal ble spist opp og eg var mer enn tilfreds! 🙂

 

 

 

NYT!

 

 

 

 

Klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg