Har ALDRI skjedd før!


Det finnes nesten ikkje den ting eg ikkje tør kaste meg over, spør om eg kan lage ditten og datten så kaster eg meg stort sett over det med en enorm iver, men….Når det kommer til B R U K S A N V I S N I N G E R får eg neller og rykninger i tærene! Tror det er en koblingsfeil et sted for eg skjønner ikkje hva eg ser på! Rett og slett gresk!

Men vettu? I kwell satt eg å dinglet litt inne på Hobbyrommet, forbannet de der ribbena som ikkje er gode og visste ikkje helt hva eg verken skulle rydde eller sortere….Eg tok saksa og fikk nå åpnet
og tømt den eska eg tok med hjem fra Ikea….NÅ eller aldri liksom!

Eg bare stålsatte meg, og jammen søren meg…

 

 

 

 

…Den ser jo t.o.m RIKTIG ut! Stabil og god er den også, ingenting som slingrer i skruene *Klapper meg på skulderen* JØSS! Ja eg var så pass stolt at eg måtte sende bildebevis til Amira *ler*
Det føltes godt å endelig ha fått til noe, selv om det bare er en liten ting.

Jaja, da er jo R Å S K O G klar til å fylles med maling og diverse dill dall ♥
Ok, klokka er snaaart 02:00 så er nok best å rulle seg i seng, du får ha ei riktig god natt,
eller kanskje det er...

 

 

GOD MORGEN?

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg