Har du mistet krøllene dine?!?

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

Eg har i allefall savnet krøllene min den siste tiden, på tross av at eg har sett ut som en sau på topplokket! *ler* Håret mitt er veldig tjukt, derfor barberer eg en del av nakken for å lette litt på tyngden – Noe som er helt nydelig! Behovet for en tur til Grønnestad Hårklinikk & Frisør har vært veldig prikær en stund og det var HEAVEN å ta turen i dag! Alle sier det er viktig å ta vare på seg selv i en tung hverdag, og det kan eg skrive under på! Tror eg duppet av flere ganger i dag, ja rett før eg bare sovnet i vasken…
Åååå frisørvask er vel noe av det beste som finnes! 

 

 

 


Om du har naturlige krøller eller kjøpekrøller som meg er denne helt suveren om du vil tydeliggjøre hvilken krølltopp du egentlig er! Eg tar den i vått hår, en litt god klatt, gnir den godt inn. Lar håret så tørke før eg rister skikkelig i håret og da får eg alle de krøllene eg vil ha! Litt sånn MAGI på en flaske kan du si 😀
Dufter behagelig gjør den også ♥

 

 

 


Siden de siste ukene setter spor som gjør at eg ser ufattelig sliten ut slenger eg på et tydelig filter slik at ingen skal misforstå – Greit å gi beskjed siden dette er Reklame. En reklame eg virkelig kan stå inne for om noen skulle lure. Nå kan eg gå høsten trygt i møte med krøllene i god behold. Elsker krøllene mine! ♥

Forresten! Bor du Stavanger og omegn og har litt for mye hår,da tar du turen innom Grønnestad Hårklinikk & Frisør og gir bort det håret du har for mye! Må være mer enn 25 cm, du får en flott diplom!

 

 

NÅ TAR EG KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg