Har fått litt klager…

 

Det tar eg absolutt til etterretning, og det er noe eg lenge har tenkt å fikse. Etter hvert har det her inne på bloggen blitt diverse innlegg med forskjellige dubbeditter som eg selger. Eg “produserer” ikkje for å bli rik for å si det sånn, eg lager det eg har lyst til der og da, er det gøy blir det en del og eg trenger jo ikkje alt selv. Med tanke på hva eg kjøper i materiale er det ikkje så mye eg sitter igjen med om eg finregner.
Blir litt svinn her og der hvor kjøper er vinneren 🙂

Anyway, flere spør meg hvor de kan finne ditten og datten, grunnen er jo fordi eg har ikkje noe system på de innleggene. De lagres fortløpende under den kategorien de passer best basert på hva det er….da kan det fort blir rot for deg som leter, dessuten er det jo ikkje godt å vite/huske hva overskriften er slik at du kan søke de opp.

SÅ nå i dag har eg RYDDET! Alle innleggene med ting for salg er redigert og ligger nå i en og samme kategori,
da blir det enkelt da! JuHuuu

 

 

 

 

Øverst på bloggen, rett under det store bildet ligger det en “Knapp”
som heter KATEGORIER, klikk på den….og så....

 

 

 

 

…drar du “Rullegardinet” ned til TIL SALGS og da finner du alt sammen!
SÅ lurt 🙂 Ikkje det? Herlig å rydde litt!

Nå har eg nettopp vært en svipptur ute på Stoff&Stil så resten av markørene kan monteres
og etter hvert kommer det nok en nytt innlegg under riktig kategori 🙂

 

 

 

HA EN SUVEREN MANDAG!
Her regner det…

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg