Elsker å Shoppet Strikkedubbeditter

 

Nå er det seriøst lenge siden eg har shoppet strikkerelatert, spesielt bøker! Men du vet, når Christine på
God Som Ull melder om GODE tilbud fordi hun nå avslutter nettbutikken sin, ja du vet….da flyr fingrene kjapt rundt på tasturet og VIPPS havner det go`saker i postkassa! Åååå hvilke go`saker!!

Her må du reagere NU om du vil ha de deiligste dubbeditter og bøker (Det er tomt for garn) og du får ALT til 70%! Bruk koden FINALEN når du shopper og vipps er penger spart

 

Bøkene på bildet over + flere andre finner du HER INNE 😀

 

 

 

Men se på disse da!! O`la la ♥ Nyyyydelig og her skal de få henge til pynt enn så lenge 😀 Sokken og Vottenene er brosjer, lekkert til jakka, veska, skjerfet, sjalet eller hva nå enn du trenger å stæsje opp! Alle sammen finner du HER og med 70% er det jo nesten gratis! Trenger du f.eks sokke/votte blokkere, ja da bør du benytte deg av tilbudet hun har for de koster jo litt 😀 Funker utmerket som smågaver til strikkefrelste venninner.

 

Se da vettu!? Her har et hvert strikketøy muligheten til å bli virkelig flott!
Maskemakørene finner du også HER INNE 😀

 

 

 

 

Tok noen kjappe blikk i WOODS og disse vottene må eg strikke!

 

 

SAUE MAKRØRER er et must ♥

Å nei, eg er ikkje kjøpt og betalt, dette er bare å dele litt på godene! God Som Ull er en skjønn nettbutikk som eg kun har besøk fysisk når eg skulle shoppe, først i forrige foretok eg den første netthandelen. Synd at den nå legges ned for hun hadde mye garn som eg likte, ja f.eks Tuku Wool vettu 😀

Men men, ok! Benytt deg av litt gode tilbud, det er jo fredag i morgen 😀
Nå skal eg ta meg en dusj og starte min helg! Tok vår helgehandel i dag,
tar mor mi sin i morgen + eg skal “henge” litt med Amira 😀

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg