HEKKAN for et teppe!! WOW!

Designet av Tinna Thórudóttir Thorvaldsdóttir

 

Hvis du av en eller annen grunn skulle trenge en solid unnskyldning for å gå berserk i hylla med Finull på Husfliden….Veeel….Da plukker du med deg denne oppskrifta! Det var rett før eg måtte frem med en brun papirpose når eg ramla over det, du snakker om å hyperventilere! *DRØMMETEPPE* – Jepp det er det det er, intet mer eller mindre. Her snakker me mange deilige kosetimer i sofakroken sammen med favoritt heklenåla og en ei kurv full av det herligste garnet i de deiligste farger. Ahaa FOR en høst det blir sier nå bare eg, eller ka du syns?

 

 

 

Designet av Tinna Thórudóttir Thorvaldsdóttir

 

ALTSÅ! Se da! Blir du ikkje litt sånn Ko-Ko når du ser et teppe som dette? Begynner det ikkje å krible? Fyker ikkje tankene i ring om hvilket garn, og ikkje minst i hvilke farger du skal velge? Eg må ha, ja eg bare MÅ ha dette teppe i samlingen min, i første omgang får det bli med oppskrifta – og etter hvert? Tja, hvem vet, men først må eg tømme kurven ved siden av meg…*Sukk*

 

FIESTA CAL
Bildene over
Den størrelsen du ønsker
Oppskriften er på flere språk, der i blant
engelsk og svensk

 

 

* * * *

 

 

Vel, når eg sitter å skriver detter er det straks natta! Har allerede lagt planer for i morgen og det inkl et skap!
Dib sitt skap! Nei, det er ikkje særlig rotet, men eg må omorganisere hengeskapet! Tror mye av det som er lagret
i bunnen av det skapet kan flyttes på (kastes? Gis bort?), vel, det gjenstår å se. Eg har en sånn skuffereol
i netting(?) som eg vil sette inn i steden for, og DA kan eg tømme kommoden han har på gangen med sokker/boxere og treningsklær! Hva skjer da? JOOO alle min PJ få plass i de skuffene JuHuuu

Hmm tror ikkje det ryddegenet mitt helt har lagt seg til ro ennå så eg må bare fortsette mens det ennå er aktivt. Ved siden av Dib sitt skap har du mitt…der har ALLE hyllene rast sammen, men eg tror hvis eg spikrer de fast (hehe) så kan det blir bra! Det er på tide at mine klær kommer seg ut av plastdunkene på soverommet. Er det noe eg aldri har hatt orden i så er det mitt eget klekskap. Eg har tellekanter i Dib sitt, men eg bare trøøøør mine klær inn i skapet og presser dørene igjen…Ok, eg har planene klare,
men nå må eg sove slik at eg kan få fikset det i morgen 🙂

Så da blir det…

 

 

NATTINATTI,
eller: GOD MORGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Lekkert.. Takk og lov for svensk og at jeg kan hekle, gakker hen å kjøper oppskrifta.

    2. Teppet var lekkert.
      Men ikke noe jeg ville klart, eller hatt tålmodighet til. For jeg ville jo hatt det stort. Ikke bare et dukketeppe.
      Rydder du skap og kommoder til tenåringer? Får du lov til det? Jeg hadde klikka hvis moren min hadde gjort det da jeg var ung…

      1. Det eneste som er i den skuffa (i gangen) han eier er boxere, sokker og trenings T-Shirter haha Det skal flyttes inn i kurvskuffer i skapet, tror det går greit 🙂 Det som står i bunn av skapet hans er ting eg har satt inn så ja, eg tror det går greit 🙂 Han er bare glad at han slipper å gjøre det selv. Eg går aldri opp i bokser, skuffer etc som eg anser som hans private 🙂

    3. Dette skal jeg klare selv om det er en stund siden jeg heklet. Gleder meg til svensk oppskrift.
      Takk

Siste innlegg