HELLE MIN DUSSEN! -Er det mulig!??

Designet av Olive’s Toy Box

 

Er det seriøst mulig å bli særlig søtere?? Nei, ikkje sant! This It Is!! ♥ Kjenner du noen som venter smått? Ikkje? Vel, jaja…en barselgave som dette kan du bare hekle anytime, spiller ingen rolle, ha den selv om så var – Bare lag deg en! Dette er sånn knusekoseklemme SØT! Har naboen f.eks blitt ValpeMamma? Vel, da hekler du en, regner med du har skjønt tegninga her nå?? Iiikkjeee sant! Ferdig snakka, for å si det sånn 🙂

 

 

 

Designet av Olive’s Toy Box

 

ALTSÅ!

 

 

 

Designet av Olive’s Toy Box

c

Det er brukt 2 typer garn på denne, den ene er tynt bomullsgarn, sånn ca 125 m pr 50 gr + DENNE typen Chenille garn 🙂 Ut over at den skal koses med har den ikkje noen funksjon, eller jo, den pynter jo litt opp også ♥
Hvor mange skal du lage?

 

BUNNY COMFORTER & TEETHER
Bildene over
32 cm lang

 

 

* * * *

 

 

 

 

God Morgen ♥
Ja sånn ser det ut her i dag; Knall sol gjennom frostrøyken, blir ganske magisk syn av det gitt! Det har kommet noen cm med snø i løpet av natta og det er -4 i skrivende stund. Godt eg ikkje har tenkt meg ut! Ser at det er en del snø på bilen og med tanke på at det er frost henger nok den godt fast haha Eg tror eg skal perle litt nå på dagen, vet om ei som kunne trengt litt perlerier ♥ Får sjå hvor langt eg kommer, har også en del eg må rydde, men så er det jo løøøørdag da! 🙂 Kanskje bare skyve alt over til neste uke? Hmm Har ikkje helt lørdagsfølelsen fordi Dib måtte på jobb i dag, var noen el-billadere i et parkeringshus som MÅ bli ferdig monterte og den gutten sier jo ikkje nei til en hele lørdag med overtid – Blir monitas av det vettu!

Vel vel, eg får starte med å freshe meg litt opp på badet så er eg nok snart i gang 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg