HELLEDUSSEN – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Claire Garland

 

Det er helt utroooolig ♥ Claire Garland har skapt en helt verden av forskjellige dyr og figurer, alle like delikate
og sarte
– Ja de er rett og slett vakre! Ta en titt HER INNE og la deg bedåre ♥ Felles for de aller fleste er at de er strikke i Tynn Alpakka og Kid Silk fra Drops, ååå tenk å bare rake sammen masse deilig garn av denne type,
pakke snippeska og innkvatere seg på ei hytta uten for alfarvei – BAAARE nyte og kose ♥ Eg é me!

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Dette lille jordekornet (Hva er i grunnen forskjell på det og et vanlig ekorn?) kan f.eks bo i ei skoeske ved peisen, eller det kan sitte på ei gren i juletreet. Som sagt, mye å velge i, men altså….HUMLA sklir rett inn som en favoritt ♥

 

CHIPMUNK
Bildene over
Ca 14 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Det uler ute, altså er det kaldt – ISkaldt! Så ja, i dag må nok skjerfet fram, får surre meg godt inn når eg skal ut på hjul en tur. Skal fikse noe for mor mi og sååå er det hjem å forvandle de 2 deigene som står i kjøleskapet til noe godt 😀 Pga mengden forsvinner nok resten av dagen nettopp på kjøkkenet, men det er jo kos da. Underveis når eg er ute må eg prøve å tenke ute en enkel og kjapp middag som klarer seg selv…Hmmm Trooor me har en pose med Jegergryte i skape, kanskje ta ut noe kjøttdeig fra fryseren? Tja, det burde jo vært overkommelig.
Toro er absolutt fornuftig å ha i skapet 😀

På Gavefronten har eg kun 1 gave igjen og det er til sønnen i huset, lett skal det ikkje være, i verste fall får eg bukke under og rett å slett gi han peng i år. Det er noe større ting han ønsker/trenger så da “spytter” me i kan du si 😀 Fikk kjøpt 2 gaver i går før eg la meg, me har kun 2 små i familien og eg trooor det hadde vært litt småkjipt
å fått hvert sitt glass med eplegelé – Så ja, noen gaver må kjøpes, men eg VET at det eg kjøpte i går kwell treffer midt i blinken 😀 G A R A N T E R T!

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Snapchat

1 kommentar

Siste innlegg