Helledussen – Hvorfor ikke?

Designet av Sara Elizabeth Kellner

 

Ikkje sant?? Kosedyr ♥ Det er jo noe av det kjekkeste å strikke (eller hekle). Eg har en hel dyrehage nesten med dyr og figurer som eg har laget opp gjennom, men aldri har eg vel strikket meg en oter!
Kanskje det er nettopp det eg skal strikke?

 

 

 

Designet av Sara Elizabeth Kellner

 

Her kan du i bunn og grunn bruke det garnet du har/ønsker, eg får opp f.eks Finull som et alternativ og det kan det bli gode kosedyr av. I den tiden hvor eg laget mest kosedyra var det i grunnen Østlandsgarn/Safir eg brukte mest, noen ganger også Silja. Kosedyrene er akkurat like fine nå som da, så eg anbefaler et slitesterk og godt garn 🙂 Ellers er det bare å kose seg, tenker eg! Oppskriften inneholder mange bilder og illustrasjoner
som viser deg hva og hvordan

 

RIVER OTTER
Bildene over
35 cm lang

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jadda, gradene stiger og dette ser lovende ut! Var 19 da eg sto opp kl 8 og nå er det 24! Blir varmt i dag ja! Blåser litt mer enn lovet, men det går fint når det er såpass varmt! Eg må ut på tur i dag, kan ikkje sitte inne i dette været og når de så melder regn igjen i morgen, vel...greit å utnytte dagen, ikkje det?

 

 

 

KOM DEG UT OG LAG
DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg