Helt Enkel, Helt Gratis og sååå fin!

Designet av Espace Tricot

 

En helt enkel raglangenser strikket Top/Down er blitt som den “Lille sorte” som alle damer bør ha i skapet – Nå har ikkje eg en liten sort en da, men eg har flere raglan, og DE er det beste! Når det gjelder denne her så har me råd til å strikke den i en skikkelig gla`farge, ja gjerne 3-4 stk, eg skal love deg at de vil bli brukt 🙂 Genseren er strikket
i Finull og det går fra 6 til 9 nøster, og derfor er det helt innafor å strikke flere 🙂
Som vanlig kunne eg tenkt meg en i hver farge…Bare fordi!

 

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Dette er jo også en fin oppskrift til å teste ut Top/Down raglan på om du ikkje er trygg på det, for enklere enn denne får du det nesten ikkje + du får brynet deg på en enkel engelsk oppskrift om du ikkje har gjort det før. Da er det i så fall på tide, ikkje det? Dette er en romslig genser med en brystvidde opp til 164 cm
og det vet eg det har vært etterspørsel på 🙂

 

BRIGHT SIDE
Bildene over
Str fra 110 cm til 164 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

DAAAA har eg tatt helg! JuHuuu Eg har hatt meg den beste dusjen på lenge med nye produkter fra RitualsHappy Buddha sier eg bare! 🙂 Deilig! Eg har vært 2 ganger nede ved senteret i dag…pakkene som skulle komme i dag kom jo ikkje mens me var ute å handlet, men de kom etter at me var kommet hjem. Eg hadde ikkje noe valg, eg bare måtte! Så da tømte eg like godt vaskerommet for tomflasker og fikk pantet de med det samme. Vel hjemme igjen centret eg vaskefilla litt rundt i stua før eg satte opp de nye duftpinnene fra Rituals og nå dufter det helt himmelsk! Ååå eg er sååå glad for å være Ex-Røyker på 3.året for hvis ikkje kunne eg ikkje nå kjent den deilige duften som brer seg ut i stua 🙂 MAGISK!

Videre plan for kwellen er å gjøre et nytt forsøk på å få ferdig den der sokker….klarte det ikkje helt i går, men eg nærmer meg rask tåa! Str 45 er jo litt stort, men ååå de blir skikkelig deilige! Strikker de i Alpakka Forte

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åh, for ein genser – den skal inn i køa her i huset! Blått, lilla, turkis……….helst alle tre!

    2. Nydelig genser… legger den muligens i rekka etter de andre.. er så mye lækkert.
      Selv har jeg også starta på helg. Den tilbringes på jobb. Ferdig mandag morgen. Er litt trått å starte på første natta når jeg vet det er fire. Men kommer over denne og neste… da går det av seg sjøl. Sånn er livet mitt. Får jo strikketid da, når lysta melder seg. Ha en fortreffelig fredag og helg😀

Siste innlegg