Helt enkelt og Helt Perfekt!

Designet av Sabina Bergman

 

Helt uten for mye fiksfakserier kan du strikke de lekreste pulsvottene ever! Eg liker det rent og pent, og ikkje minst er eg glad i struktur, ribb og riller – Helt enkelt altså! Vettu hva det beste er?? Åååå de strikkes på pinnenummer 2,0!!! YES! Skikkelig delikat altså og sammen med kun 1 nøste NORD blir dette helt fantastisk ♥ Tenkt deg da at du slipper unna med kun 25 kr for en julegave?? Ja for du trenger jo slettes ikkje legge til noe fordi det kun koster 25 kr, legg til arbeidet og innsatsen din så er dette en fullverdig gave. Det er SÅNN mange av oss må bli mye flinkere å tenke! Din tid og din energi er det viktigste og det mest dyrbare du kan gi bort ♥
Ikkje undervurder deg selv!

 

 

 

Designet av Sabina Bergman

 

Denne oppskriften skal rett hjem og inn på Ipad`n, flere Nord nøster ligger formelig å hopper og danser i garnhylla mi! Det eeeneste som eg kan slite med er språket! Nei nei det er ikkje russisk eller no, men svensk! Av alle ting så syns eg f.eks svensk og dansk er de vanskeligste språkene i en oppskrift! Helt ærlig så liker eg aller best engelske, det er nok mye pga vanen, men husker godt da eg begynte å prøve meg på engelske:
Da var det mange A-haa ja! Sååå mye ryddigere, min mening 😀

 

BRIOCHE HALF MITTENS
Bildene over
1 størrelse
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag skal eg ta meg en slooow start på dagen: En lang dusj! Må gjøre meg så comfy som mulig fordi eg har planer om å gjøre mye i dag! Eg er NØDT til å planlegge litt fremover mot helga, tilberede og div. Hjalp jo veldig lite på at eg fikk en ny og brillijant idé til armbånd i går kwell før eg la meg….Ble sittende å perle til langt over leggetid bare for å se at det funket! SÅ ja, da er det rett på kjøret igjen...men inni mellom i dag MÅ eg få gjort litt annet der inne på Hobbyrommet!

I morgen er det onsdag, på torsdag skal eg kjøre og bli med Dib på sykhuset, da skal de 2 siste visdommene opereres ut. HVIS eg får til å handle etter på er jo det det beste for eg ser for meg at fredagen blir travel nok. Når eg først får muligheten til å styre Instagramkontoen til Rito ei helg vil eg jo aller helst levere! Men altså, enn så lenge har eg 0 kontroll på akkurat det, håper eg føler anderledes når eg legger meg i kwell 🙂 Eg kan jo se om eg
i allefall kan få tatt litt bilder i løpet av dagen, alt trenger ikkje være film, stillbilder er også kjekt å bruke, men eg føler meg litt grønn ja! På min egen instakonto kan gjøre hva eg vil og tenker ikkje så mye på det, men det er rart når det er andre sin. De har jo spurt meg fordi de like hva eg gjør så egentlig må eg nok bare stole litt mer på meg selv…Vanskelig der der….tror det kalles prestasjonsangst?

Vel vel, det var den dusjen, trooor eg bare starter med den og satser på at andre tar hys på rotet i dag…også!

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Gleder meg til helgen,å se hva du skal gjøre.Har lastet ned appen bare for å følge deg til helgen. Lykke til.

    2. Jeg skal prøve lage meg en fin dag, men da må jeg prøve virkelig hardt. Sola skinner ihvertfall, mye gresk for meg i dette innlegget, men det viktigste er at du koser deg, fin fin dag til deg også 😘

      1. Ikkje prøv så hardt, det tar for mye energi <3 Gjør 1 ting som DU syns er kos eller bra for deg og bare flyt på det resten av dagen og nyt det 😀 I morgen er det garantert en bedre dag <3

Siste innlegg