Helt GENIALT og sååå deilig!

Reklame | Rito Hobby

 

Enten er eg treg eller bare lite observant, men eg har aldri sett dette før?Hvorfor har ikkje alle garn en sånn klister på innertråden? Tenk på hvor mye frustrasjon man kunne vært spart for?? Det er ikkje få garnnøster med trang fødsel eg har opplevd, da er eg på nippet til å bare kaste hele shiten hehe Dette likte eg, stort +!

 

 

 

 

Men altså! HALLOOOO!?? Åååå det er lenge siden eg har mesket meg i mine farge: Turkis, Petrol og Lime
i skjønn forening ♥ Som eg nevnte tidligere, når eg så
Mocina hadde heklet seg et kjapt skjerf/sjal bestemte
eg meg for at eg også trenger meg et nytt!

 

 

 

 

På våren i 2008 strikket eg meg Dette Baktus Skjerfet og det bruker eg fortsatt, kan jo nevne kjapt at det faktisk er AKKURAT like fint! All ære til Opal Cotton ♥ Derfor fikk eg det for meg at eg nå skal strikke meg et nytt,
eller mer riktig: Ett til 😀 Og det skal da være i mine farger!

 

 

 

 

Kjøpte meg også litt deilig kontraster som på en måte bare smelter litt sammen med de andre fargene 🙂 Min første tanke var å strikke mønster med intarsia teknikken. Et baktusskjerf strikkes jo fra spiss til spiss i riller, da er denne teknikken super…..meeen….med tanke på hvor mye som er i lufta akkurat nå blir det sikkert bare striper. Kan bli for mange baller i lufta når man starter på blanke ark, plutselig er det mange påbegynte prosjekt. Skulle jo nesten tro DibHassan visste hva eg trengte for han var innom Teknikkmagasinet i går og kjøpte…

 

 

 

 

…denne “Stressballen” til meg hehe Hekkan den var deilige å kna på,
snakk om en deilig følelse hehe

 

 

Ok, tilbake til deilig garn….⇓

 

Omtrent hver gang eg er innom Rito Hobby blir eg sittende å scrolle i alle Scheepjes variantene de har, det er så digg det garnet, men det var først nå i forrige uke eg klikket hjem 10 nøster 🙂 Siden eg ville ha noenlunde samme kvalitet som det eg har på Opal Baktuse`n min valgte eg STONE WASHED – litt sånn deilig melert 😀 Nå er ikkje dette egentlig reklame for dette har eg kjøpt og betalt, men for å unngå diskusjoner så merker eg det reklame likevel…Det skal eg bare si: Om du skriver et innlegg og du forteller om noe du virkelig liker og legger ved en link så er det ikkje det samme som et reklameinnlegg (Dvs du trenger ikkje merke det) Får OFTE en del meldinger hvis eg har linket til noe uten at det står Reklame helt øverst i innlegget, men eg er ganske sikkert på at eg er flink
å merke når det er reklame. Sånn, bare for ordensskyld herane altså.

Men ok, nå har eg fått handlet for mor mi + laget en installasjon (haha) og skrudde bosspanna fast i husveggen (Kan evn sees på Snapchat) Skal straks ut igjen, me skal ut å få vaksine 3 og siden det er rett ved siden av Europris skal me inn der for eg skal handle såper og diverse som det begynner å bli tomt for inne på boden 🙂 Sånn kjøkkensåper, skyllemiddel etc lønner seg virkelig å handle på gode tilbud.

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. nydelige farger på dette garnet ,jeg starter alltid på utsiden av et nøste når jeg skal strikke ,og den enden finner jeg alltid,om jeg prøver å starte fra midten drar jeg bare ut en hel ball så det har eg slutta med

Siste innlegg