Herlig “Easter Bunny” eller en håndfull høner?

Designet av Stephanie Risthaus

 

Eg er overhodet ikkje klar for påske – Ikkje en millimeter en gang! Eller jo, kanskje en, for eg fikk jo faktisk
støpt 7 egg i går + det er en del hybelkaniner som løper rundt i stua! Det er egentlig sjeldet at det skjer for eg pleier være lynkjapp med moppen….Vel, skal det bli påske i heimen må eg virkelig få ting gjort.
Dib er også 20 på lørdag, så ja…får legge go`viljen til kjenner eg.

Hadde eg sett disse snåle og knallsøte Bunny`ene her tidligere så er
det stor mulighet for at heklenåla hadde fått kjørt seg!

 

 

 

Designet av Stephanie Risthaus

 

De er jo så pass herlige at de kunne stått på rekke
og rad rundt omkring her i stua!

 

 

 

Designet av Stephanie Risthaus

 

Er du kjapp med nåla så rekker du sikkert et par før påskehelga. De er heklet i bomullsgarn og trenger du bunny`n større enn oppgitt størrelse er det bare å velge et litt tykkere garn i følge designeren. Oppskriften er også så pass enkelt at selv en nybegynner fikser disse. Oppskriften består av gode beskrivelser og bilder som viser hva/hvordan. Tja, da er det vel bare å sette i gang? Du vet; det blir fort spinndyrt om du skal kjøpe deg et pappegg å fylle! Da er det mye morsommere å lage noe selv!

 

EASTER BUNNY GNOME
Bildene over
Str (uten armer og ører) 12 cm X 8 cm

 

 

 

 

Designet av Stephanie Risthaus

 

Selv har eg sansen for høner, fargerike sådan! Hønene over er til å henge f.eks i en Trollhassel. Der kan de henge å dingle hele påsken 🙂 Eg har også mine egne Favoritthøner og de flytter ganske snart inn i stua!

 

MINI CHICKEN HANGER
Str 7 cm X 4,5 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, siste “Normale” uke før påske. Det er denne uka eg pleier shaine og komme i orden. Litt usikker på hvor eg skal starte…? Eg vet at hvis eg shainer stua så er mye gjort, da er det bare å tømme boksen med påskeperlerier etter på så er det bra. De siste 2 årene har det kun blitt pyntet med perler fordi Ali sier at eske med påskepynt står så “vanskelig” til i garasjen…Hmm vel vel, gult skal det nå bli uansett 😀 Eg må bare først klare å rote frem motivasjonen….husker ikkje helt hvor eg la den hen sist eg brukte den…!

Jaja eg får komme meg på beina å se hva det blir til i dag. Målet er også å komme meg en times tid på trening. Aller helst vil eg bare smette inn på Hobbyrommet å bli der 🙂

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg