HERLIG STRIKKEKAOS

Som sagt så gjort, eg kastet meg jo rett over Skorsteinshalsen og ME LIKE!
Dette blir plankekjøring, men egentlig så har eg ikkje tid! Men, Who cares…*ler*

I følge oppskriften er det mange muligheter i forhold til garn så eg prøvde meg frem og eg tror blandingen min blir skikkelig herlig! Strikker med 1 tråd Falk og 1 tråd Tynn AlpakkaSMÆSJING! SÅ mykt og deilig og strukturen blir så fin! Startet med pinne 4 og nå skal eg nå over til pinnenr 5 for i følge mine prøvelapper stemmer strikkefastheten helt nøyaktig med oppskriften 🙂

Inni mellom strikker eg litt på denne, men eg vurdere å bare koste av gårde på den siden det er en Julegave! Skal straks dele for ermene og da regner eg med at resten går av seg selv 🙂 Nord Garnet fra Drops er faktisk utrolig deilig å strikke med! Ahaaa TENK å hatt en lekker Marius Genser i det?? Det er virkelig en tanke som har poppet opp ganske mangen ganger! Har du strikket store plagg i Nord Garnet? Blir det bra liksom, ja i f.eks forhold til vask etc?

 

Regner med at du skjønner hvorfor eg bare MÅTTE kjøpe denne?? Eg holdt på å le meg ihjel når eg så denne på Nille! Eg snappet den galant med meg og betalte 39 kr med glede. Den er ganske STOR og skal plasseres ute ved inngangen og så er det bare å HÅPE at Julenissen stopper 🙂 Hvis eg virkelig er i seget kommer det sikkert opp noen julelys også! Snakk om å fikse på fasaden! haha Det kommer kanskje til å SE ut som om at me er fullstendig i JuleModus helt til du kommer innen for i gangen *ler surt* haha Det bare må slutte å regne først…

Jaja nå er i grunnen fredagskwellen satt i gang her; Dib har som du vet okkupert hele spisebordet med gamingutstyr og i kwell er første gangen han har skrudd på Pc`en etter at rommet ble revet så nå håper eg at han klarer å kose seg 🙂 Han må bare lære seg å overse/høre meg 🙂 Amira ligger på sofaen her å gamer Hamburgerspillet sitt! Jepp, kan man ikkje ete de får man game med de!?! Hæ?Hmm Jaja Eg har fått på meg pysjbuksa og er klar til å strikke og se Idol!

Ja, malerene var innom en halvtime og grunnet HALVE veggen….
*Hekkans Gjensidige*

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL!

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i LITT bedre Humør 🙂

1 kommentar

Siste innlegg