Herlige Sokker – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Birkastrikk

 

Ååå vet du hva? Eg har en del single nøster med Mini Sterk på hylla, DET vet eg hadde gjort seg i noen sokker…sukk…Det får være et nyttårsforsett tror eg…Å begynne å bruke noe av alt det herlige garnet eg har her inne
i hylla mi! Nå har eg jo delegert bort litt sokkegarn OG sokkestrikking så egentlig trenger eg ikkje tenke på akkurat det, men eg har en plan for det herlige Jamieson garnet eg kjøpte forrige måned 🙂 Nok en gang har eg havnet på en Still Light…Den tunikaen kommer nok aldri ut av hodet mitt…

 

LILLE LAM SOKKER
Bildene over
Str S – M/L
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Birkastrikk

 

Ok ok nå skravler eg meg vekk fra sokkene her…Noe som aldri kommer av mote er Sauer/Lam, Bier/Marihøner
og Ugler!! Om du velger å bruke de i sokker, genser, eller for den slags skyld som maskemarkører så forsvinner de fortere enn fort!! Uten tvil udødelige motiv og mønster!

 

BEEHOTEL SOCKS
Str Dame (Liten og stor)
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Birkastrikk

 

Av disse 2 sokkeparene er det disse som frister mest å bare kaste seg over! Når eg skal få starte på de aner eg ikkje...Eg har både former til lyshus OG elefanter på vei i posten så det må være om døgnet fikk flere timer, hvis ikkje må eg korte inn på nattesøvnen – Vel, det er jo en løsning da…! Håper vel meste på en lang vinter akkurat nå, da kan eg få gjort mer på Hobbyrommet 😀 Det eg egentlig må fokusere på er å få ferdig disse vottene ganske snart…Har en halv vott + 2 tomler å strikke – Helt innafor!

 

SENSOMMER SOKKER
Str 35 til 43
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ahaa søndag og sola skinne fra skyfri himmel! Fantastisk være for en tur ut, men i dag velger eg å lytte til klokka som ber meg lytte til kroppen! Så det så! Gikk jo en forholdsvis krevende tur i går på 3,5 t og det kjenner eg jo på kroppen. Knærene har ikkje blitt blå så det gikk helt fint 🙂 Skal en tur ut til Amira og de i dag, Amira har bursdag
i morgen
, men skal ikkje ha noe feiring. Eg har selvfølgelig en gave eg må ut med og akkurat det gleder eg meg til, troooor muligens hun kommer til å bli overrasket! Woop Woop! Faktisk skal eg vise deg det senere….
Bare vent! haha

Siden det er søøøndag og eg har på meg verdens fineste pysj slenger eg bare kåpa på meg! Endelig skal eg ut der å få testet hvordan det er å slenge seg på den nye sofaen de har!

 

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg