Klart eg strikker!

 

Selvfølgelig kan eg strikke, det er som å sykle….glemmer det aldri! Ligger an i god rute for å få disse ferdig innen jul 🙂 Krysser fingrene og er overstatisk optimistisk, som alltid 🙂 Så selv om eg har kjøpt meg strikkehjelp, strikker eg fortsatt – Eg bare delegerte bort litt strikkejobb. Det var det som var så greit med mor mi, var hun som fylte opp sokkeskuffa mi de 2-3 siste årene hun levde 🙂 Vottene over var enkle å strikke og det var faktisk kjekt
å strikke litt igjen, spesielt etter diagram! Gikk kjapt, så nå må eg bare komme i mål med vott nr 2.
Oppskriften kan du kjøpe HER INNE!

Eg er snart på vei ut dørene igjen, siste dag på messa. Syns det var veldig greit det var fredag og lørdag, ergo har eg en avslappende dag i morgen før uka starter. Da er planen å rydde (TØMME!) boden, mye mulig eg da flytter juleeskene inn i stua og bare lar det stå der til eg skal pynte….Enklere å rydde i alle hyllene når gulvet er tomt! Sååå skal eg rydde Hobbyrommet og flytte litt at det eg lagrer under skrivebordet inn i ei av hyllene på boden…
Når eg så er ferdig skal eg avtale en Hobby lage dag med Alma Sofie for da har eg ingenting eg må lage –
Tid for surrekos!

Nå må eg komme meg i skoene så får me snakkes!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg