HJELP! Eg er i Risikogruppa!!

 

Ikkje før man har fått beskjed av fastlegen at man ikkje er i risokogruppa når det gjelder Corona så popper det jaggu meg opp andre risikogrupper! Det vil jo si at man egentlig aldri er helt trygg, er jo aldri godt å vite hvilke risikogrupper man egentlig befinner seg i!? DA er det jaggu meg betryggende å vite at andre følger med og ikkje minst tar en avgjørelse på hvilken risikogruppe eg befinner seg i, og eg er visst nok definitiv i en av disse fryktede gruppene! Fikk en mail her om dagen med et tilbud eg slettes ikkje bør takke nei til,
ja for hvem vil vel riskere noe når man først har blitt advart? Ikkje sant!

 

 

 

 

 

 

Kan da slettes ikkje huske at eg er blitt kontaktet av dette AlarmSelskapet? Ja for eg er jo en blogger, eller influencer, alt etter hvem som “dømmer”. Har egentlig aldri vært bekymret for egen sikkerhet heller som eg kan huske? Ja jo, det er greit at enkelte strikkere kan være beiske og til tider barske i kommentarfeltene, men sånn
i bunn og grunn er de ganske harmøse når me først møtes over en drøs med strikketøyet 🙂

Mulig noen av og til ønsker å angripe meg med en strikkepinne eller 2,
men å installere en innbruddsalarm av den grunnen er vel ikkje nødvendig?

 

 

 

 

 

 

 

DELER UT!? Hmm vel, det høres jo vel og bra ut, om det bare var tilfellet! For det er vel ikkje så mange som takker nei til ting som er gratis? Spesielt ikkje hvis denne gratis “Tingen” i tillegg holder deg trygg,
nei det ville jo vært alt for dumt!

 

 

 

 

 

 

Tja, vet nå ikkje eg? Som regel når ting ser for bra ut til å være sant, ja så er det jo nettopp slik. Til syvende og sist så ender du egentlig  bare med å få 24 mnd gratis HVIS noen bruker koden din og etterpå betaler du “BARE” 299
i steden for 499 – Hørtes i grunnen ut som et helt vanlig “tilbud” som hvem som helst kunne gitt deg!? Ikkje det? Trenger jo ikkje skremme vannet av ei kjerring som sliter med hetetokter og overgangsplager om at eg er i ei risikogruppe fordi eg skravler på bloggen min hver dag? Det er litt av en taktikk som benyttes vil eg si: “Du er en blogger og da trenger du en alarm og beskyttelse!”. Kanskje noe trenger det, men å putte bloggere og influensere
i en Risikogruppe for å selge et produkt, vel…den er litt drøy syns eg *ler* Hvis ganske mange kan lære seg forskjellen på hets og kritikk, ja da er allerede mye gjort og med ett mye tryggere 🙂

Blir jo spennende de neste ukene å se hvor mange som biter på?

 

 

HA EN SPENNENDE DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei i Risikogruppa! 🙂

4 kommentarer
    1. Da jeg hadde fått Datter for snart 30 år siden ringte en telefonselger og sa at jeg var i risikogruppe og trengte en livsforsikring.
      Jeg svarte at barnet mitt var svært lite og ikke så flink til å løpe og at jeg nok ikke trodde jeg var i direkte livsfare. (Hun var vel noen uker gammel). Da ble selgeren snurt og spurte om jeg ønsket at barnet mitt skulle vokse opp morløs. Da jeg bare la på, ringte selgeren opp igjen og smalt på røret i øret mitt så det sang.
      Jeg ordnet med livsforsikring, men fra et annet selskap.
      Det å spille på folks frykt er ikke ok

    2. Jeg går ikke på sånne ting. Alle typer lokking og limpinner…holder meg langt unna både telefoner og mail jeg ikke kjenner avsender på. Helt utrolig mye frekt opplegg. Ha en fin kveld 🙂

      1. Ingen problem med å se avsender på denne mailen, det er et anerkjent alarmselskap så ingenting i veien med troverdigheten der. Det er bare måten de opererer for å få selge, eller sponse da som i dette tilfellet

Siste innlegg