HJELP! Russedåp på fredag!

Reklame | Sømsenteret

 

I dag kunne Dib annonsere at det er Russedåp allerede på fredag!! Da eg spurte han tidligere når eg drev å maset ang tema til buksa var svaret: “Ingen hast, det er ikkje russefeiring før ut i juni – Kanskje…” Vel…minus i dag har eg 3 dager på å få ferdig buksa så eg må bare få opp farten! Blir nok bare til at eg gjør ferdig det som er påstartet og starter ikkje på noe nye motiv. Regner med at det blir bra nok, og nok i seg selv 🙂

 

 

 

 

Blir nok ikkje noe maling i dag, har i grunnen mer enn nok med å sitte her i et forsøk på å slappe av og kose meg 🙂 Har god kontroll på denne deilige jakken som eg strikker i Kid Silk og Fabel ♥ En utrolig herlig kombo om eg skal si det selv! Et godt bevis på at man trenger ikkje kjøpe det dyreste,
eller orginalgarnet for at det skal bli deilig og fint ♥

 

 

 

 

Bare seee så mykt og herlig! Nei, det stikker ikkje, bare mykt! Ikkje klør det heller 🙂

 

Gikk forresten kjapt og greit hos legen i dag, fikk med meg Antibiotika og første dose gikk ned med en gang så eg venter spent på god virkning 🙂 Magen er fortsatt som ein steinhard vannmelon, ikkje helt god altså, men apropos vannmelon…Når eg hadde vært på apoteket å hentet medisinen stakk eg innom Kiwi etter en tannkrem, der lå de søteste små vannmelonene! Ahaa tenkte eg, det er sikkert godt (Hadde tross alt ikkje spiste siden lørdag).
Vel, den vannmelona alene kostet 98 kr så den gikk rett i retur i kasse,
sååå lyst hadde eg ikkje på den for å si det sånn!!

Laget meg heller ei kjapp fiskesuppe når eg kom hjem fordi eg var litt saltsugen, ble vel 4 skjeer i magen så da var eg forsynt, vel vel eg har litt å brenne bak på rumpa så det går helt fint. Skal ta å strikke noen runder til før eg vurdere å legge meg litt bare fordi det er best å ligge. Fikk hentelapp på en stor og digg PAKKE!!! Satser og håper på at Dib kan hente den når han skal på trening, hvis ikkje henter eg den selv i morgen for da kommer det nemlig også en ny kosedress i posten! Woop Woop! Kos er viktig, hver dag 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG LITT DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Sant nok ,trenger ikke det dyreste garnet for at et strikkeplagg skal bli herlig å ha på seg. Har du kommet så langt at du her delt for armene? Jeg har nettopp delt for min. Gleder meg til jakken min er ferdig.
      Flott at det gikk greit hos legen og at du fikk medisin. Ha en fin kveld og god bedring.

    2. Etter å ha lest bloggen din og sjekket hva det er du strikker. Så ble garnlagret sjekket og mønster kjøpt. Tusen takk for inspirasjon 😊
      Ønsker deg god bedring, uvi er grusomt.

        1. Fabel ble byttet ut med Viking miniraggen, hadde for lite fabel. Fargen er multifsrget i blå/grå/offwhite og kid silk (måtte kjøpe det, hadde ikke det i garnlagret) i en stålgrå farge.
          Gleder meg til å begynne, må bare feste tråder på det dom nettopp er kommet av pinnene 😊

Siste innlegg