Hjerter i Fleng – Strikkeoppskrifter

Designet av Kyle Vey

 

Hjerter er slettes ikkje forbeholdt Valentine, neihei, hjerter bør man faktisk omgi oss med hele året! Så det så
Ved første øyekast trodde eg at man i etterkant må sitte å sy sånne maskesting all over the place for å kunne se hjertene, men neida! Lærer jo stadig nye ting og dette blir nok en av de! Her strikkes det “two-stitch cables”
og “slipped stitches” – det er en form for kabelstrikk, altså flettestrikk over kun 2 masker og en maske som bare løftes frem/tilbake 🙂 Kan umulig være så vanskelig å få til. Uansett, et utrolig rent og pent sjal!
Skikkelig flotte og godt markerte hjerter ♥

 

HEARTSTRINGS
Bildet over
Str 193 cm X 97 cm

 

 

 

 

 

Designet av Kyle Vey

 

Hvis du ikkje er sååå glad i sjal, ja så kan du jo heller prøve deg på denne halsen 🙂 Kjøper du begge oppskriftene så får du rabatt og den trekkes av autimatisk i “kassen” 🙂

 

HEARTSTRINGS COWL
Størrelse : Justerbar

 

 

 

* * * *

 

Skal jammen si det har røska godt ute i natt, for ikkje å snakke om nedbørsmengden! Kan det bety at det kanskje blir litt billigere strøm? Hmm naij, det kan eg aldri tenke meg! Det er jo neste så man må sjekke budsjettet før man tar seg en litt lengre dusj som inkl hårvask, bør jo iallefall droppe klevask samtidig! Får jo virkelig være måte på sløseri! Det er jo neeesten slik man må begynne å tenke! Hvis begge ungene hopper i dusjen etter trening så er det omtrent det samme som å se 100-lappene flakse ned i sluken! Helt utrolig, at det skal være så inni hampen dyrt!?! Vet om flere som faktisk mer eller mindre blir knekt litt hver måned når strømregningen ramler i postkassa. Ser ut for at regnet skal gi seg utover dagen, men jaggu meg skal det blåse!

Eneste “jobben” eg skal gjøre i dag er å få bort tørkestativene på Amira sitt rom, er jo ikkje så varmt på det rommet så de må nok innom stua en tur før klærene er knusstørre. Får ta en sjekke nå etterpå 🙂 Utover det er det i grunnen lite å gjøre før uka starter igjen. Kjøkkenet er shaina og nå er også vaskerommet nesten tomt! Vil tro det blir et par maskiner med håndklær og sengetøy så er eg i mål. Tja, akkurat det får vel kanskje nytes en dag eller 2 før nye ladninger kommer seilende og man bare kan starte hele runden på nytt…en evigvarende kamp det der gitt! MEN, enn så lenge skal eg bare nyte søndagen på riktig måte: Litt kaffi koppen og strikketøyet i fanget. I morgen er det IGJEN opp og ut tidlig! Ny runde hos legen og da håper eg de fikser det og at eg kanskje får noen svar!
Har vært ei lang uke syns eg

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg