Hold egga varme!

Designet av Tess Young

 

Fikk en koselig forespørsel her om dagen og da ble eg så glad for det er jo en selvfølge at eg har noen favoritter når det kommer til Egg Cozy, eller eggvarmere da 🙂 Det er jo sååå koselig når man dekker til Påskefrokost, tenk, en gjeng med de over her rundt på bordet ♥ Kan nesten ikkje bli bedre 🙂 

 

 

OWL EASTER CREME EGG COSY
Bildet over

 

 

 

Designet av Suzie Johnson

 

Disse er jo ganske morsomme samtidig som eg syns de er så utrolig fine og noe mer for seg gjort ♥

 

 

EGG

 

 

 

 

Designet av Cecilie Kaurin and Linn Bryhn Jacobsen

 

 

EGGVARMERE TIL PÅSKE
En størrelse
Norsk og Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

Vettu?? Nå er det kun ca 1 mnd igjen til me skal stille klokka til Sommertid! Natt til søndag 31.mars er det igjen sommer, mulig og kanskje det også blir siste gang med stiller klokka i år!? Uansett så starter med da i allefall med Sommertid som varer i hele 31 uker før det igjen skal stilles tilbake 🙂

 

Eg har litt planer om å rote litt i jorda i dag! Endelig i går fant eg ei stor plastpotte og ei krukke som eg kan bruke! Har nemligen ganske mangen avleggere av Gullranke som skal plantes. Begynner å bli en stund siden eg klippet ned alle Gullrankene så de har virkelig fått spirt seg skikkelig store i et glass med vann. Tidligere når eg har prøvd å formere disse Gullrankene blir det bare noe lange “lenker” og det er ikkje fint! Nå skal eg plante mangen avlegger sammen i ei potte og da blir det nok en tett plante til slutt. Gjorde dette med en Eføy i fjor, ja mangen små avleggere og den er virkelig blitt stor! Kjenner det begynner å krible
i de grønne fingrene eg tror eg har!

 

Vel, sånn ellers så må eg bare se noen episoder av “Heimebane”, nå er eg vel klar for sesong 2 hvis eg ikkje tar feil og så må eg strikke litt! Etter planen kommer det nytt garn som eg må hente på Joker i ettermiddag og det gleder eg meg til å klappe på ass – og så håper eg jo at Amira liker det!!

 

Er vel bare å sette i gang da?

 

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg