Holst Supersoft Genser – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Line Pedersen

 

Eg har samlemani….fornuftig samlemani da altså – Samler ikke på ALT, men ting og tang som eg vet eg kan bruke – Det samler eg på, ja som f.eks fine, enkle og brukanes gensere i Holst Supersoft 🙂 Verdt å samle på om du spør meg 🙂 Har en solid “samling” av nettopp dette garnet og med tanke på at en genser til meg veier under 200 gr…Tja, det kan fort blir en del gensere *ler*

 

 

 

Designet av Line Pedersen

 

Strikkes med enkel tråd, pinne 3,5 mm – Mulig du gjerne syns det blir litt glissent? Bare fortsett, når
genseren er ferdig legger du den i temperert vann og garnet sveller en tanke og den er ikke klissen mer 🙂 Strikkes top/down og strikkefasthet 24 m/34 row

 

MILO JUMPER
Bildene over
Str fra 80 cm til 160 cm i overvidde
Engelsk strikkeoppskrift
(Norsk oversettelse av forkortelsene)

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Å hekkan nå har eg vært god! Det er lenge siden eg shainet litt på Dib sitt rom – Nå er han voksen og filer selv, men han reiste på jobb til Oslo i dag med komlehals og feber(!!) så da tenker eg det er ganske nice å komme hjem til ren og god seng i morgen 🙂 Tok sin tid, men det gikk! Nå har eg et brød i ovnen, et sånn
cottage cheese brød, bare denne gangen har eg blandet inn havre! Spennende å se om det funker greit,
litt mer magefyll 🙂 Er jo straks kwell så da blir det å spise og fortsette på strikkinga!

 

 

 

HA EN NICE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Lekker genser, den oppskriften måtte jeg lagre.
      Formen din kommer seg veldig, heldigvis.👏👏👏🤗

Siste innlegg